Dio zaposlenika Zračne luke Dubrovnik požalio nam se kako su im podijeljene neodgovarajuće zaštitne maske koje ih, kako su ustvrdili, ne štite valjano od moguće zaraze. Također, ustvrdili su kako su navedene maske "pretanke, da se zbog disanja relativno lako ovlaže te da su, ne samo stoga, vrlo vjerojatno potpuno ili slabo učinkovite, osobito za duži rad". Jednog od zaposlenika zasmetalo je i to što, navodno, proizvođač maski nije certificiran za takvu proizvodnju te su nas zamolili da mi kao novinari zapitamo Upravu Zračne luke Dubrovnik zašto im nisu dostavljene kvalitetnije maske.
U odgovoru na naše novinarsko pitanje iz Zračne luke Dubrovnik su naglasili kako je to poduzeće za svakog od 375 svojih djelatnika osiguralo dostatne količine svake od triju vrste zaštitnih maski i to tzv. medicinske jednokratne maske, platnene maske i FFP2 maske:
-Ove se maske putem voditelja službi raspoređuju djelatnicima. Dio djelatnika je upravo potraživao isključivo priložene (tanke) platnene maske za vrijeme svog rada radi lakše podnošljivosti. Stoga predlažemo podnositelju pritužbe da se obrati svom voditelju službe koji će mu staviti na raspolaganje drugu vrstu zaštitne maske, kao što je uobičajeno postupanje na radnom mjestu- odgovoreno nam je iz Uprave Zračne luke Dubrovnik, iz napomenu kako oni u cjelosti poštuju preporuke nadležnih tijela u pogledu provedbe protuepidemioloških mjera.
Iz svega se može zaključiti kako je problem "bura u čaši vode". Naime, najvjerojatnije je riječ o nedovoljno kvalitetnoj komunikaciji dijela zaposlenika s voditeljima pojedinih odjela ili smjena. Jer, iz Uprave naglašavaju svim zaposlenici kako mogu slobodno izabrati koju će maske uzeti i koristiti dok su u krugu Zračne luke Dubrovnik.