-Zum donerrwetter! Scheise!...- odjekivalo su u tihoj noći na autobusnom stajalištu na ulici Iva Vojnovića, preko puta zgrada naselja Peyton, riječi ljutitih njemačkih turista. Kao mukli odjek tih riječi, čuo se i komentar na engleskom jeziku:- Shame!
Naime, turisti koji su se u četvrtak navečer, malo iza 20 sati zatekli na autobusnom stajalištu kraj pekare ”Lapad” na ulici Iva Vojnovića, preko puta naselja Peyton, svako malo prilazili su oglasnoj ploči s voznim redom lokalnih autobusa te mobitelom osvjetljavali dio na kojem je otisnut red vožnje za liniju broj 4 te provjeravali satove.
No sve je bilo uzalud jer autobus od ”Palacea” do Pila, koji je imao polazak u 20,15 sati uopće nije stigao! Dapače, prvi koji je stigao bio je onaj s vremenom polaska u 20,35 sati, ali je zbog brojnih putnika stigao s kašnjenjem te je na Pile došao malo prije 21 sat, što je za dio gostiju bilo prekasno te nisu stigli na željeni koncert u Kneževu dvoru. Drugi su prilično zakasnili na dogovorenu večeru, treći na susret s dragom osobom... Na upit putnika kojih je na stajalištima bilo neobično mnogo za ovaj dio godine, vozač ”Libertasova” autobusa nije čak ni pokušao odgovoriti zašto je te noći prepolovljen broj polazaka. No, sugrađani koji su također bili među putnicima, poluglasno su komentirali kako je to zbog nedovoljnog broja vozača i odlaska dijela vozača na godišnje odmore, zbog navodnog kvara autobusa...
Za razlog smo se obratili i upravi ”Libertasa” iz kojeg su nam dogovorili kako je „polazak na liniji broj 4 dana 14. rujna u 20:15 sati nije obavljen u naznačenom terminu zbog fiziološkog onečišćenja samog vozila od strane korisnika usluga. Vozilo je preusmjereno te je higijenski i sanitarno obrađeno, kako bi vozilo nastavilo voziti u za to predviđenim turnusima. Uz olfaktivne negativitete koje fiziološka onečišćenja ovog tipa uzrokuju, svakako je bilo nužno sanirati vozilo iz higijensko zdravstvenih razloga. Svakako, čišćenje autobusa je iziskivalo manje vremena od puštanja u cirkulaciju novog vozila i zamjene vozača- ističe se u odgovoru uprave gradskog prijevoznika iz kojeg su, ponovno, naglasili kako nema govora o reduciranju voznog reda koji je ”u uobičajenim okvirima za ovo doba godine i korespondira sa trenutnom potražnjom. Već smo javno komunicirali da kadrovskih problema nema, pa ni u dijelu prometnog osoblja, sve izazove uspješno rješavamo”.
Neizravno, zaključujemo da je netko od putnika iz tko zna kojih razloga povratio te je, osim loše vizualne slike to stvaralo i neugodni vonj, zbog čega je autobus svakako trebalo temeljito očistiti. Ipak, i nakon ovog objašnjenja, ostaje neugodna činjenica da je dio putnika ”izvisio” te ostao bez pravodobne, točne informacije.