StoryEditorOCM
DubrovnikHITNE KOMUNALNE INTERVENCIJE

Provjerili smo funkcionira li i kako najnovija dubrovačka gradska služba i javlja li se tko na njihove telefone

Piše Dubravka Marjanović Ladašić
21. ožujka 2022. - 20:22

 

Kao što je i najavio dubrovački gradonačelnik Mato Franković, s radom je počeo pododsjek za hitne intervencije Upravnog odjela za komunalne djelatnosti, promet i mjesnu samoupravu koji se  bavi rješavanjem svih nepravilnosti na javnim površinama koje, uz nerazvrstane ceste, uključuju trgove, pločnike, skale, pješačke staze, ulice, javna parkirališta i javne garaže, parkove, dječja igrališta

 Građani tako na jednom mjestu mogu prijaviti pokvarenu javnu rasvjetu tijela, oštećene ceste ili nogostupe, neuredan okoliš, oštećene ograde, rukohvate i slično. - U petak  smo obznanili da smo otvorili taj telefon koji je doduše bio i prije, sad smo ga samo modificirali. Imali smo već tridesetak prijava. Najviše se prijavljuje javna rasvjeta. To su sve sitni problemi koji se brzo riješe, ali ljudima puno znače. Kad netko prijavi da se treba asfaltirati neka ulica, to se može riješiti za godinu dana jer ovisi o sredstvima u proračunu, ali kad je pukla klupa ili ograda, ili je vrtuljak slomljen i ne svijetli javna rasvjeta, to se treba čim prije rješavati - naglašava zamjenik pročelnice Upravnog odjela za komunalne djelatnosti, promet i mjesnu samoupravu Miho Šutalo

Na pitanje u kojem vremenskom roku izlaze na teren, zamjenik pročelnice rekao je 'odmah'.

- Čim netko nešto prijavi, službenik odmah izlazi na teren i evidetira, te prosljeđuje dalje na rješavanje. Moramo provjeriti je li prijava istinita, zatim stručnjak to sanira, a mi pratimo. Službenik Grada ne može popraviti rasvjetu i stupiće, nego naloži da se to riješi, a mi pratimo da se to čim prije odradi i kako je to netko odradio. Postoji neki razuman rok od dva dana, osim ako se nešto mora naručiti pa se čeka na, primjerice, novi vrtuljak za dječje igralište, istaknuo je Miho Šutalo. Sad imamo sve na jednom mjestu. Imamo dva službenika koji su već prije tu radili, a sad će samo zaprimati dojave, slati ih u rješavanje i nadzirati rješavanje, zaključio je.

Podsjetimo , za prijave su na raspolaganju dva broja telefona - 0800 203020 i 020/333-792 s mogućnošću ostavljanja govornih poruka van radnog vremena te na e-mail  hitneintervencije@dubrovnik.hr. Naravno provjerili smo kako sve to funkcionira, a otvorena je i Facebook stranica Hitne intervencije na komunalnoj infrastrukturi Grada Dubrovnika, kojoj je moguće pristupiti na linku - https://bit.ly/36w1gqI. Stranicu zasad prati 29 ljudi, a na njoj još nije, barem ne javno,  zabilježena nijedna prijava građana. Cijela se stvar još nije pročula, pa su vjerojatno zato prijave zasad skromne. Na broj 020/333-792 u 11.40 u ponedjeljak javio se govorni automat. Na stranici nije navedeno radno vrijeme pa nam je ostalo nejasno javlja li se neka fizička osoba i u kojem periodu ili samo govorni automat na kojem možete ostaviti svoju poruku.   Na broj 0800 203020 pak javila se ljubazna ženska osoba, koja nam je rekla da se već javilo dosta građana, najviše s pritužbom na javnu rasvjetu koja na nekim lokacijama ne radi. Čim dobiju dojavu, oni je proslijede nadležnima, rekla nam je, dok brzina izlaska na teren ovisi o vrsti kvara.

 

 

26. travanj 2024 17:22