StoryEditorOCM
DubrovnikBEZ POHVALA I APLAUZA |

HRVATSKA ELEKTROPRIVREDA AKTIVNA NA JUGU U DOBA KORONE Elektrojug obustavio iskapčanja, ekipe rješavaju kvarove od Prevlake do Lastova

Piše Gabrijela Bijelić
8. svibnja 2020. - 10:46
U jeku korona krize pljeskalo se i klicalo medicinskom osoblju, trgovcima, komunalcima i svima koji su za razliku od izolirane većine, umjesto od kuće radili ili još rade na terenu, izlažući se riziku od epidemije.

Pohvale i aplauzi su, međutim, zaobišli zaposlenike Elektrojuga Dubrovnik koji sa svojih šest terenskih jedinica pokriva područje od Prevlake preko Župe Dubrovačke i Grada Dubrovnika, Dubrovačkog primorja i poluotoka Pelješca, do otoka Mljeta, Korčule i Lastova. A oni svo vrijeme vrijedno rade u izvanrednim okolnostima, ma koliko neki mislili suprotno:


Šipčine za četiri sata


- U aktualnim epidemiološkim okolnostima, prioritetne aktivnosti Elektrojuga na terenu prije svega se odnose na otklanjanje kvarova i provedbu neophodnih terenskih radova i investicija. U proteklih mjesec dana otkako su na snazi pojačane epidemiološke mjere, najznačajniji su se radovi izvodili na rekonstrukciji niskonaponske mreže na šetnici Nika i Meda Pucića u Dubrovniku i niskonaponske mreže u Velikom Zatonu te izvedbi suraspleta za Trafostanicu 110/35 KV Blato i priključaka za Osnovnu školu Montovjerna i Studenski dom. Posebno je izazovna organizacija rada u slučajevima neplaniranih hitnih intervencija. Neke od zahtjevnih nedavnih intervencija bile su otklanjanje kvara na 10 - kilovoltnom dalekovodu Gornji Brgat – Donji Brgat – Čelopeci 30. ožujka, kada je maksimalnim naporom djelatnika Elektrojuga napajanje korisnika uspostavljeno za jedan sat te zamjena transformatora u Trafostanici Kono 1 u Šipčinama 16. travnja, gdje je kvar koji je nastao u kasnim večernjim satima otklonjen u rekordnom roku od četiri sata – ističu iz službe Odnosa s javnošću Hrvatske elektroprivrede.

image
Šalterski službenici Elektrojuga nastavili su obrađivati zahtjeve korisnika telefonski ili elektroničkom poštom
Cropix


Dodaju kako je zbog aktualne epidemiološke situacije HEP ODS, pa tako i Elektrojug Dubrovnik, prilagodio i rad na terenu organizacijom u tjednim smjenama. Za obavljanje redovitih poslova propisano je pridržavanje preporučenih mjera zaštite, što kod terenskih radnika uključuje korištenje zaštitnih maski i rukavica te dezinfekcijskih sredstava, kao i održavanje minimalnog razmaka od dva metra, izbjegavanje bliskog fizičkog kontakta s drugom osobom, smanjenje komunikacije na najmanju potrebnu mjeru te izbjegavanje nepotrebnog dodirivanja predmeta i površina.
 

Što je s brojilima


Za istaknuti je i potrošačima značajan podatak o tome kako je HEP odmah po izbijanju krize obustavio isključenja kupaca zbog dugovanja za električnu energiju. Onim kućanstvima kojima je električna energija bila isključena, vraćena je opskrba kako bi se omogućilo neometano funkcioniranje aktivnosti poput rada od kuće ili škole na daljinu, a što su na području pod svojom ingerencijom proveli i radnici Elektrojuga, zaključili su iz HEP-a.

Što se aktualnih poslova zamjene brojila tiče, iz Hrvatske elektroprivrede kažu kako se radi sprečavanja širenja koronavirusa te zaštite zdravlja i sigurnosti djelatnika Elektrojuga, ne obavlja zamjena brojila unutar stanova i drugih objekata, već samo onih dostupnih s javne površine. Isto vrijedi i za očitanje stanja brojila. 

Preraspoređeni sa šaltera
Sva društva HEP grupe su odmah po uvođenju strožih epidemioloških mjera, obustavila šaltersko poslovanje s korisnicima. Šalterskih službenici Elektrojuga, napominju iz središnjice HEP-a, raspoređeni su potom u manje timove te su nastavili obavljati poslove obrade zahtjeva korisnika koji se zaprimaju telefonski, klasičnom ili elektroničkom poštom.


- Kako bi se radi smanjenja rizika fizičkog kontakta izbjegao ulazak djelatnika u kuće, stanove i druge zatvorene prostore radi očitavanja brojila, HEP ODS Elektrojug Dubrovnik poziva korisnike da sami očitaju i dostave stanje brojila putem aplikacije Moja mreža (na web stranici HEP ODS-a), odnosno telefonski na govorni automat: 0800 0555 ili Info telefon: 0800 300 416. Ako korisnik nije u mogućnosti sam dostaviti očitanje brojila, potrošnja će se do prestanka izvanrednih okolnosti utvrđivati procjenom – podsjetili su iz nacionalnog elektrodistributera
27. travanj 2024 00:38