Idućeg se tjedna konačno očekuje građevinska dozvola za vilu Čingriju i dogovor o početku infrastrukturnih radova na toj, ali i zgadi Turističke i ugostiteljske škole Dubrovnik te Garištu u spomeničkoj jezgri. Sve je to preduvjet za razvoj Centra kompetentnosti u turizmu i ugostiteljstvu, projekta za kojeg je Dubrovačko-neretvanska županija dobila 102 milijuna kuna bespovratnih sredstava iz Europskog socijalnog fonda te Europskog fonda za regionalni razvoj.
Radovi na zgradama TUŠ-a najvjerojatnije će krenuti u ponedjeljak, 17. siječnja, i trajat će osam mjeseci. U provedenoj anketi, 75 posto roditelja odlučilo se da učenici jedan tjedan nastavu pohađaju online, a drugi u školskim klupama. Ovu školu pohađa 560 učenika različitih smjerova koji će se smjenjivati iz tjedna u tjedan u nastavi na daljinu. Radovi će se najprije odvijati u jednoj zgradi, dok se u drugoj odvija nastava.
- Svaki radovi prouzroče diskomod, ali zgradu treba obnoviti kako bismo dobili mjesto boljih radnih uvjeta. Tehnologija nam omogućuje alternativne načine pohađanja nastave. Naravno da je nastava u samoj školi uvijek najbolji izbor zbog interakcije nastavnika i učenika, ali nekada treba posegnuti za drugim metodama – kaže Antun Perušina, ravnatelj Turističke i ugostiteljske škole Dubrovnik.
Dok Županija vodi računa o infrastrukturnim radovima, škola radi na pripremi novih programa i edukaciji nastavnika. Perušina je uvjeren da će projekt biti priveden kraju u zadanim rokovima.
Dok se pripremaju radovi na postojećim školskim nekretninama, ne odustaje se od nove zgrade TUŠ-a na Babinom kuku, uvrštene u Generalni urbanistički plan grad Dubrovnika.
- U pripremi je dokumentacija koja bi mogla biti potrebna za novo apliciranje na europske fondove. Obnovom postojeće infrastrukture dobit ćemo ljepše, ugodnije i bolje opremljeno mjesto za rad, ali i dalje nećemo imati dovoljno prostora. Izgradnjom nove zgrade na Babinom kuku konačno ćemo osigurati potreban prostor i postići višu razinu kojoj stremimo – kaže Perušina.
A, stremi se unapređenju kvalitete strukovnog obrazovanja kroz suvremene i inovativne modele učenja.