Apelacija (žalba), koja je uložena u Grupi 4 na buzetskoj utrci ne tiče se ni Ivana Pulića, ni Ivana Batalića iz Splitskog auto kluba, te je mali od Nika osigurao naslov prvaka spomenute grupe na brdskim stazama i prije zadnje utrke.
- Ivan Pulić ima nedostižnih 28 bodova prednosti u odnosu na drugog Ivana Batalića – potvrdit će Dragan Serden, prvi čovjek Odbora za auto sportove Hrvatskog auto i karting saveza.
Dakle, Auto klub Konavle u svojoj drugoj godini postojanja ima državnog prvaka, a uoči dubrovačkog brda, te zadnje stanice ovogodišnjeg državnog prvenstva, koja se održava u nedjelju, 8. listopada, na stazi od Mosta prema Osojniku, predstavnik najjužnije hrvatske županije u igri je i za naslov klupskog prvaka Hrvatske (prvi pratitelj vodećem Dubrovnik Racingu, s obzirom na zaostatak ipak je teško za očekivati kako će u tome uspjeti), ali i Ivanov otac može do naslova, i to u Grupi 2. Zaostaje Niko samo 6 bodova za Ninom Andrejevićem iz Opatije. Zatim, i treći član udarne postave Auto kluba Konavle, Božo Jovanović Bartulović, u igri je za naslovom. Naime, u Grupi 6 Marin Božičević ima samo dva boda više od Božo i sedam više od Marija Barovića iz Župe dubrovačke. Sva trojica imaju izgleda biti na kraju prvaci.
Ivan je, kao i mnogi u dubrovačkom automobilizmu, gledao što radi otac, pa krenuo njegovi stopama. Takvih priča je bulikan. Željko Franić, a za njim njegova dva sina – Maro i Đivo. Dubravko Čikor – pa Dario i Hrvoje. Stanko Manenica - zatim Stijepo. Nikša Stahor – pa Tonći.
Već sa 16 godina Niko je spremio Ivana za nastup u Škoda Fabia Biodizel kupu. Već sa 17 godina je mali Pulić upisao prvu pobjedu na utrci, s 18 godina je postao najmlađi prvak Hrvatske ikad. U Citroenu C2 osvojio naslov državnog prvaka na brdskim stazama u grupi A.
Imao je i izlete u europska natjecanja, debi u talijanskoj seriji utrka Renault Clio Cupa s 19 godina. Doprvak u juniorskoj konkurenciji, doprvak među debitantima, a sedmi u ukupnom poretku. Pamti se pobjeda u španjolskom Aragonu prije deset godina u Clio Eurocupu...
Nakon toga je jurnjava stazama, brdskim i kružnim, bila u drugom planu, ali kad je trebalo, bio je tu, te je pomogao Dubrovnik Racingu u osvajanju klupskih naslova prvaka. Niko je nakon sezone 2021. osnovao Auto klub Konavle. Ivan je u toj prvoj sezoni bio u igri za naslovom. Ipak, nije uspio u zadnjoj utrci preteći Sašu Radolu. I Niko Pulić je bio doprvak u svojoj grupi 2022. godine.
Sad je Ivan osigurao naslov, povijesni prvi za Konavle, a njegov otac, unatrag dva desetljeća europski prvak na brdskim stazama (trostruki), ima priliku to isto napraviti u nedjelju, 8. listopada. Otac i sin iste godine u istoj discipline državni prvaci. To bi bila priča za povijest hrvatskog automobilizma.
Još ako uspije i Božo...