Županija Dubrovnik

DURA

BESPLATNA RADIONICA Komunikacijom do efikasnosti i zadovoljstva

DURA

Sve češće u organizacijama nailazimo na probleme u odnosima među zaposlenima na horizontalnoj i vertikalnoj razini. Disfunkcionalni odnosi veći su problem od preopterećenosti poslom. Osvještavanje visoke cijene niskog povjerenja i narušene komunikacije je korak koji vodi do boljih poslovnih rezultata i kvalitetnijih odnosa.
 
Kako bi naučili kako uspješno komunicirati za Vas smo organizirali radionicu Komunikacijom do efikasnosti i zadovoljstva koja će se održati 21. travnja 2018. godine u prostorijama DURA-e (Branitelja Dubrovnika 15) s početkom u 10:00 sati. Trajanje radionice je 8 sati.

  1. Rad u timu: temelji timskog rada:
 
•   Povjerenje između članova tima - postoji li povjerenje u vašem timu?
•   Otvorena komunikacija bez straha od konflikta - komuniciraju li članovi vašeg tima međusobno i sa nadređenima bez straha od konflikta?
•   Predanost poslu - jesu li članovi tima predani poslu ?
•   Preuzimanje odgovornosti - preuzimaju li članovi tima odgovornost za zadatke koje obavljaju, ako ne, koji je razlog tome?
•   Fokusiranost na rezultate – koliko su članovi tima fokusirani na rezultate?
 
2. Odnosi - poluga za uspjeh pojedinca, tima i organizacije
 
•   Kakve odnose želite u vašem timu/organizaciji? Kave odnose trenutno imate?
•   Zašto su odnosi važni i kako utječu na rezultate, motivaciju i uspjeh tima u cjelini?
•   Kako potaknuti odnose razumijevanja i uvažavanja međuzaposlenicima različitih gledišta i stavova?
 
3. Primjerena komunikacija
 
•   Kakva komunikacija je primjerena u poslovnom okruženju?
•   Koje su dobrobiti primjerene komunikacije u radnom okruženju ?
•   Kako se izražavati i ponašati da bi gradili odnose razumijevanja i uvažavanja?
•   Kako vrijednosti i uvjerenja potiču motivirajuću i pozitivnu komunikaciju?
•   Poželjna ponašanja voditelja timova kao uzor ponašanja zaposlenicima.
 
4. Konflikti
 
•   Samokontrola: upravljanje osobnim ponašanjem koje može ometati nas i okolinu u obavljanju posla
•   Kako postići samokontrolu?
•   Kako se ponašati u konfliktnim situacijama?
•   Kako rješavati konflikt?
 
5. Davanje povratne informacije
 
•   Jeste li spremni čuti i prihvatiti negativnu informaciju o svom ponašanju i radu?
•   Elementi konstruktivne kritike
•   Kako dati povratnu informaciju – dvije tehnike davanja povratne informacije
•   Fussfeedback&Feedbacksendwich
 
 
PREDAVAČICA:
Snježana  Kupres - NLP trener &coach,  Prodajni Trener  Expert Ing. zračnog prometa  s više od 23 godine iskustva u prodaji, od čega 19 godina na izvršnim pozicijama u međunarodnim zrakoplovnim kompanijama.  Najduže radno iskustvu na izvršnoj poziciji  u zrakoplovnoj kompaniji  Malaysia Airlines. Danas, konzultant za tvrtku TalAviation Group zastupa i vodi prodaju za zrakoplovne kompanije  (Qantas, El Al, Catahy Pacific, EthipoianAilrines, Jet Airways na tržištima Hrvatske i Slovenije. Poslovni put  u području edukacija započinje 2007. godine, u Kuala Lumpuru kao Sales TrainerExpert. Od  tada se kontinuirano usavršava u području, prodaje, pregovaranja, socijalnih kompetencija, Neuro Lingvističkog Programiranja, Coachinga. Edukacije  polazi u Zagrebu, Singapuru, Ženevi, Kuala Lumpuru, Londonu. 2013. stječe licencu certificirnaog trenera NeuroLinguističkog Programiranja 2016 godine kreće u vlastitu poduzetničku incijativu: savjetovanje u poslovanju Metanoia - centar svjesnog poslovanja.
2017. zajedno sa partnerima pokreće Svjesno poslovanje s ciljem osvještavanja  nove razine poslovanja - usmjernost na ljude i njihove potencijale  kao poluge uspjeha organizacija. Kao predavač i trener iz područja prodaje, pregovaranja, socijalnih i društvenih kompetencija drži edukacije  i surađuje sa brojinm tvrtkama u Hrvatskoj i inozemstvu  neke od njih: ABC  Accelerator - Ljubljana,  TalAviationgroup -Izrael,  Korean Air, Seoul,Poslovni Dnevnik, HubImpact, Centar za Mirovne Studije RH.
 
Prijave se zaprimaju putem: Požurite, broj polaznika je ograničen!
 

Naslovnica Dubrovnik

Najčitanije

Najnovije