Županija Dubrovnik

DURA

BESPLATNA RADIONICA Komunikacijom do efikasnosti i zadovoljstva

DURA

Sve češće u organizacijama nailazimo na probleme u odnosima među zaposlenima na horizontalnoj i vertikalnoj razini. Disfunkcionalni odnosi veći su problem od preopterećenosti poslom. Osvještavanje visoke cijene niskog povjerenja i narušene komunikacije je korak koji vodi do boljih poslovnih rezultata i kvalitetnijih odnosa.
 
Kako bi naučili kako uspješno komunicirati za Vas smo organizirali radionicu Komunikacijom do efikasnosti i zadovoljstva koja će se održati 21. travnja 2018. godine u prostorijama DURA-e (Branitelja Dubrovnika 15) s početkom u 10:00 sati. Trajanje radionice je 8 sati.

  1. Rad u timu: temelji timskog rada:
 
•   Povjerenje između članova tima - postoji li povjerenje u vašem timu?
•   Otvorena komunikacija bez straha od konflikta - komuniciraju li članovi vašeg tima međusobno i sa nadređenima bez straha od konflikta?
•   Predanost poslu - jesu li članovi tima predani poslu ?
•   Preuzimanje odgovornosti - preuzimaju li članovi tima odgovornost za zadatke koje obavljaju, ako ne, koji je razlog tome?
•   Fokusiranost na rezultate – koliko su članovi tima fokusirani na rezultate?
 
2. Odnosi - poluga za uspjeh pojedinca, tima i organizacije
 
•   Kakve odnose želite u vašem timu/organizaciji? Kave odnose trenutno imate?
•   Zašto su odnosi važni i kako utječu na rezultate, motivaciju i uspjeh tima u cjelini?
•   Kako potaknuti odnose razumijevanja i uvažavanja međuzaposlenicima različitih gledišta i stavova?
 
3. Primjerena komunikacija
 
•   Kakva komunikacija je primjerena u poslovnom okruženju?
•   Koje su dobrobiti primjerene komunikacije u radnom okruženju ?
•   Kako se izražavati i ponašati da bi gradili odnose razumijevanja i uvažavanja?
•   Kako vrijednosti i uvjerenja potiču motivirajuću i pozitivnu komunikaciju?
•   Poželjna ponašanja voditelja timova kao uzor ponašanja zaposlenicima.
 
4. Konflikti
 
•   Samokontrola: upravljanje osobnim ponašanjem koje može ometati nas i okolinu u obavljanju posla
•   Kako postići samokontrolu?
•   Kako se ponašati u konfliktnim situacijama?
•   Kako rješavati konflikt?
 
5. Davanje povratne informacije
 
•   Jeste li spremni čuti i prihvatiti negativnu informaciju o svom ponašanju i radu?
•   Elementi konstruktivne kritike
•   Kako dati povratnu informaciju – dvije tehnike davanja povratne informacije
•   Fussfeedback&Feedbacksendwich
 
 
PREDAVAČICA:
Snježana  Kupres - NLP trener &coach,  Prodajni Trener  Expert Ing. zračnog prometa  s više od 23 godine iskustva u prodaji, od čega 19 godina na izvršnim pozicijama u međunarodnim zrakoplovnim kompanijama.  Najduže radno iskustvu na izvršnoj poziciji  u zrakoplovnoj kompaniji  Malaysia Airlines. Danas, konzultant za tvrtku TalAviation Group zastupa i vodi prodaju za zrakoplovne kompanije  (Qantas, El Al, Catahy Pacific, EthipoianAilrines, Jet Airways na tržištima Hrvatske i Slovenije. Poslovni put  u području edukacija započinje 2007. godine, u Kuala Lumpuru kao Sales TrainerExpert. Od  tada se kontinuirano usavršava u području, prodaje, pregovaranja, socijalnih kompetencija, Neuro Lingvističkog Programiranja, Coachinga. Edukacije  polazi u Zagrebu, Singapuru, Ženevi, Kuala Lumpuru, Londonu. 2013. stječe licencu certificirnaog trenera NeuroLinguističkog Programiranja 2016 godine kreće u vlastitu poduzetničku incijativu: savjetovanje u poslovanju Metanoia - centar svjesnog poslovanja.
2017. zajedno sa partnerima pokreće Svjesno poslovanje s ciljem osvještavanja  nove razine poslovanja - usmjernost na ljude i njihove potencijale  kao poluge uspjeha organizacija. Kao predavač i trener iz područja prodaje, pregovaranja, socijalnih i društvenih kompetencija drži edukacije  i surađuje sa brojinm tvrtkama u Hrvatskoj i inozemstvu  neke od njih: ABC  Accelerator - Ljubljana,  TalAviationgroup -Izrael,  Korean Air, Seoul,Poslovni Dnevnik, HubImpact, Centar za Mirovne Studije RH.
 
Prijave se zaprimaju putem: Požurite, broj polaznika je ograničen!
 

Naslovnica Dubrovnik

Najčitanije

Najnovije

Novi broj Dubrovačkog vjesnika

Novi broj Dubrovačkog vjesnika
ISTRAŽILI SMO JESU LI ISKUSNI POLICAJCI DOISTA POSTALI ŽRTVE ZLOSTAVLJANJA NA POSLU RASPITALI SMO SE HOĆE LI JA...
Novi broj Dubrovačkog vjesnika