StoryEditorOCM
Turizam i gospodarstvoPRIOPĆENJE VIJEĆNIKA MOST-a

KRISTIĆ I LUJIĆ O NOVOM POKUŠAJU PRODAJE Očito ni CERP ne može vjerovati da još nismo dali ponudu za Maestrale!

Piše DV
3. kolovoza 2018. - 10:41

Centar za restrukturiranje i prodaju (CERP) donio je odluku da se obustavlja postupak javnog prikupljanja ponuda za prodaju dionica Hotela Maestral koji je pokrenut početkom veljače, tu je i odluka o cijeni i provedbi postupka javnog prikupljanja obveztujućih ponuda, a priopćenje u svezi novog momenta oko prodaje Maestrala uputili su gradski vijećnici MOST-a Marko Kristić i Dolores Lujić.

"Očito i u CERP-u ne mogu vjerovati da Grad, Županija i ostali relevantni čimbenici do sada nisu reagirali pa su im odlučili dati treću priliku da razmotre mogućnost radničkog dioničarstva ili kupnje vlasničkog udjela u hotelima Maestral te podnesu obvezujuću ponudu. 

Stvarno je teško povjerovati i nitko nas ne može uvjeriti da bi država koja je potrošila toliko milijardi kuna na pogrešno osmišljene, koruptivne i neuspjele procese restrukturiranja različitih tvrtki imala snage odbiti ponudu i ne odobriti zajam radnicima, Gradu i Županiji i relevantnim gospodarskim subjektima za kupnju većinskog paketa dionica ovog posljednjeg neprivatiziranog, iznimno vrijednog turističkog kompleksa, čija budućnost, ali i sadašnji poslovni rezultati uz kontrolirana ulaganja, stručno vođenje i značaj branda Dubrovnika u turističkom svijetu jamče uspješno poslovanje. U najmanju ruku je čudno da relevantne javne i privatne institucije odnosno destinacijski menadžment koji navodno postoji do sada nisu razgovarali i javno prezentirali razloge zašto Hoteli Maestral nisu dobra kupnja.", pišu MOST-ovci.

Ovo je prilika, dodaju, da se još jednom postavi pitanje je li Dubrovnik i njegova položajna renta postao idealno mjesto na kojem će strani fondovi multiplicirati svoj kapital, hoće li se to dogoditi i s Maestralima i hoćemo li to i dalje dopuštati ili ćemo sami upravljati našim resursima na održiv način i hoćemo li konačno početi birati prioritete ili ćemo nastaviti selektivno odlučivati u korist različitih interesnih skupina.

"Ukoliko nam je želja upravljati razvojem turizma, a ne da on upravlja nama te ako želimo sačuvati radnike, imati turistički konkurentnu destinaciju i uspostaviti destinacijski menadžment, stvarati vrhunske proizvode i kadrove, onda ćemo naći načina i sačuvati ključne potencijale i kreirati svoju budućnost. Maestrali mogu biti izvrstan primjer na kojem možemo pokazati da smo sposobni svojom pameću i svojim kadrovima uspješno gospodariti vlastitim resursima.", zaključuju Kristić i Lujić.

25. travanj 2024 23:34