Nitko točno ne zna što je, anđeo, vrag, čarobnjak ili sadist koji se poigrava tuđom nesrećom. No, jedno je sigurno. Bezimeni muškarac koji ispunjava želje ordinira uvijek za istim stolom u uglu, tijekom cijelog dana u rimskom kafiću 'The place'.
Njegovi klijenti redom su očajni ljudi koji traže ozdravljenje, ljepši izgled, ispunjenje fantazije, a on im umjesto honorara ispostavlja račun kroz zakučast zadatak. Ako žele da im ostvari želju, moraju ubijati, pljačkati, silovati, prikriti zločin...popis teških zadaća krije se u staromodnoj, rukom ispisanoj bilježnici usred ere iPadova.
Komorni film talijanskog redatelja Paola Genovesea 'Pazi što želiš' (The Place), rađen prema predlošku kanadsko-američke serije 'Booth at the End' (2010-12.), brzo je ušao u utrku za Davida di Donatella, nacionalnu inačicu nagrade Oscar, što ne čudi jer se radi o minuicoznom djelu pritisnutom mnogim ograničenjima. Prvo je prostor: sve se događa u istom kafiću, a o zbivanjima izvana doznajemo tek iz priča muškarčevih molitelja.
Genovese je isprepletenim pričama očajnika premostio scensku statičnost uz pomoć vrsnih glumaca predvođenih glavnim junakom, turobnim bradonjom suspregnutih emocija (Valerio Mastandrea). I filmski molitelji različitih generacija dali su sjajne partije, posebno bakica prinudna bombašica (Giulia Lazzarini) i mlada časna sestra koja traži izgubljenu vjeru (Alba Rohrwacher).
Drugi, mnogo veći problemi Genoveseova filma pripovjedne su nedorečenosti. Koje točno mehanizme neznanac u kutu caffea koristi za ispunjavanje želja? Kako su ljudi u potrebi doznali za njegove usluge, usmenom predajom ili putem internetskog oglasnika? I konačno, kakva su jamstva da će 'željotvorac' ispoštovati usmeni dogovor s naručiteljem?
Postoji li knjiga žalbi ili sankcije za njegovu suštinski nelegalnu djelatnost? Genovese publiku uskraćuje za sve te spoznaje, ali svejedno profitira na mozaičnosti i emotivnom ringišpilu, motivima kojima se već dokazao filmom 'Potpuni stranci'.
U njemu je opisao sedmero prijatelja koji nakon razmjene kompromitirajućih SMS-ova za večerom shvate da se uopće ne poznaju. Nitko, osim možda dobrohotne konobarice, ne poznaje ni fantoma iz kafića 'The Place', što je ovdje samo prednost.