Bučno je u posljednjih dva mjeseca na Pelješcu. Građevinska mehanizacija neumorno probija trasu pristupnim cestama Pelješkom mostu.
Podsjetimo, prema ugovoru Strabag mora izgraditi spoj mosta Pelješac s državnom cestom D8 na kopnenoj strani te prvu dionicu nove pelješke ceste na Pelješcu. Ugovor je vrijedan 478.3 milijuna kuna bez PDV-a s rokom dovršetka od 33 mjeseca. To znači da ova prva dionica mora biti završena u kolovozu 2022. godine
.
Iako je riječ dionici od samo 12,4 kilometara u Hrvatskim cestama napominju kako je riječ o vrlo zahtjevnom projektu koji uključuje izgradnju dva tunela, dva mosta i vijadukta te ostalih popratnih komponenti. Drugu dionicu pelješke ceste Šparagovići - Doli dužine 18 kilometara gradi grčka tvrtka Avax , a rok za završetak te dionice, vrijedne 511.5 milijuna kuna bez PDV-a je 28 mjeseci.
Na samom Pelješkom mostu koju gradi kineska tvrtka , radovi bez obzira na situaciju sa koronavirusom teku prema planu. Tako je ovog tjedna u Hrvatsku iz Kine stigao brod Da Yu Xia kineske kompanije COSCO Shipping koji je na gradilište doveo čeličnu konstrukciju za Pelješki most. Radi se o 29 čeličnih nosača koji će se u ožujku montirati na most te osam dizalica, ukupne težine oko 200 tona.
. Što se do sada napravilo na pelješkoj strani pogledajte u fotogaleriji, a kako bi sve trebalo izgledati kada bude gotovo u video prilogu.
StoryEditorOCM
PelješacFOTO/VIDEO
Radi se punom parom, već se vide prve konture pristupne ceste Pelješkom mostu
27. veljače 2020. - 15:19