O gradnji Pelješkog mosta napisane su brojni tekstovi, no rijetki se odnose na kopnenu dionicu pristupnih cesta. Riječ je o dionici od državne ceste D-8 odnosno Jadranske magistrale i čvorišta Duboka do ulaza na Pelješki most. O trenutačnom stanju radova na gradilištu te poddionice voditelj radova tvrtke Strabag inženjer Mladen Marjanović kaže:
-Objekti nadvožnjaka i podvožnjaka na toj dionici su već završeni te je ostalo riješiti još nešto sitno odvodnju, tampon i asfalt. Već je više od polovice dionice asfaltirano te do kraja svibnja preostaje samo postaviti bankine, odnosno metalnu zaštitnu ogradu te horizontalnu i vertikalnu signalizaciju, što će također biti gotovo do konca mjeseca. Radovi na pelješkoj poddionici od Brijeste tj. izlaza s Pelješkog mosta do čvora Zaradeže (Sparagovići) bit će gotovi do sredine srpnja, kad se očekuje i otvorenje Pelješkog mosta.
Iz Uprave Hrvatskih cesta kao investiutora radova ističu kako su pristupne ceste u dijelu trase koji izvodi Strabag "u visokom stupnju završenosti": objekti u čvorištu Duboka su završeni ranije, a asfaltiranje na tom dijelu već je u tijeku i završetak radova očekujemo kroz 2 do 3 tjedna. Čvorište Zaradeže je završeno s asfaltiranjem, a u završnom stupnju je i Centar za kontrolu prometa Zaradeže gdje se u ovom trenutku spaja elektronička oprema za nadzor i upravljanje prometom. Mostovi Dumanja Jaruga I i II koje izvodi Strabag također su pri kraju, spojene su rasponske konstrukcije te se dovršavaju hidroizolacija, rubnjaci i vijenci objekta tako da se cjeloviti završetak radova očekuje u ugovorenom roku.
O samom radu na dionici Duboka - Pelješki most inženjer Marjanović naglašava zahtjevnost izrade dvaju podvožnjaka (Duboka i D-8). Naime, više puta se uslijed izgradnje čvorišta Duboka morala rješavati posebna regulacija prometa na jako prometnoj državnoj cesti D-8, odnosno Jadranskoj magistrali. Marjanović ističe:
- Svaka se devijacija (zamjenska prometnica) koju su radili morala posebno asfaltirati i opremati signalizacijom. Dužina tih devijacija je oko 800 metara i dio je već uklonjen. Ove koje se sad koriste suglasne su projektu i ostat će u uporabi. Već smo u visokoj fazi realizacije i trenutačno se promet na toj dionici regulira semaforom, ali će kasnije to biti jednosmjerni trak ceste.
Na zamolbu da zahtijevnost radova s kopnene strane na izgradnji dionice čvor Duboka - Pelješki most ocijeni prema ljestvici od 1 do 10, Marjanović naglašava kako ta dionica ne spada u red najzahtijevnijih ali zaslužuje ocjenu 7 do 8 jer je teškoću stvarala činjenica kako se u malom prostoru radilo mnogo objekata, što je iziskivalo poseban redoslijed radova. Pored toga, drugačiji je i materijal iskopa, što znači da nije izrazito kamen kao što je to na strani poluotoka Pelješca, nego je riječ o laporitu koji nužno uvjetuje drugačiju tehnologiju gradnje nasipa i odvodnje te se pozornost mnogo više posvećuje zaštiti kosina na koje se, zbog mogućih odrona, već postavljaju brojna "sidra" i zaštitne mreže.