U okviru mjere Ulaganja u vinarije i marketing vina, odobreno je više od 298 milijuna kuna potpore, od čega je isplaćeno 127 milijuna kuna, a sredstva su doprinijela modernizaciji proizvodnje vina i novim ulaganjima u infrastrukturu vinarija i prerađivačkih kapaciteta. Dosad su uspostavljene i priznate četiri regionalne organizacije vinara i vinogradara s ciljem iskoristivosti potencijala za šire predstavljanje hrvatskih vina te je Vlada RH 2021. godine donijela Program sufinanciranja njihovog rada, pri čemu je za trogodišnje razdoblje osigurano 6 milijuna kuna-istaknuto je to na sastanku ministrice poljoprivrede Marije Vučković, ravnateljice Uprave za poljoprivredno zemljište, biljnu proizvodnju i tržište Sandre Zokić s predstavnicima vinogradarskog i vinarskog sektora.
Teme sastanka su bile stanje vinarskog sektora i proizvodnje vina, rad regionalnih organizacija vinogradara i vinara, poboljšanje sustava upravljanja kvalitetom vina te potpore i investicije, kao i novo programsko razdoblje za vinare i vinogradare.
Sudionici sastanka su, između ostalog, istaknuli važnost ulaganja u promidžbu i marketing za ovaj sektor te nerazmjer uvoza u odnosu na izvoz. Predstavnici vinarskog i vinogradarskog sektora pohvalili su suradnju regionalnih organizacija s Hrvatskom agencijom za poljoprivredu i hranu te su otvorili temu podizanja sadnih materijala kroz matične nasade vinove loze.
Jedan od zaključaka sastanka jest da je potrebno da Hrvatska agencija za poljoprivredu i hranu na terenu pregleda, sistematizira i katalogizira međuresorne evidencije. Agencija će u naredna dva mjeseca o nalazima izvijestiti vinski sektor i javnost. Nadalje, sagledati će se mogućnosti za kombiniranje različitih mjera kako bi se optimizirali uvjeti za povećanje interesa za podizanje novih nasada vinograda i zadržavanje restrukturiranja postojećih površina vinove loze. S obzirom na iskazane potrebe pojačane promidžbe i marketinga vina do kraja godine nastojat će se objaviti natječaj za mjere informiranja i promidžbe iz Vinske omotnice.