StoryEditor
DubrovnikPROJEKTI GRADSKE UPRAVE |

Novoj OŠ Montovjerna namještaj za učionice i urede, rekonstrukcija magistrale kroz Zaton, za cestu Tamarić uskoro građevinska dozvola

Piše Grad Dubrovnik
26. lipnja 2020. - 09:22
Potpisan je ugovor o isporuci učioničkog i uredskog namještaja za OŠ MontovjernaGrad Dubrovnik
NAKON IZGRADNJE, OPREMANJE

Potpisan ugovor o isporuci učioničkog i uredskog namještaja za OŠ Montovjerna

image
Grad Dubrovnik


Grad Dubrovnik i zajednica ponuditelja sastavljena od tvrtki Di Čazma d.o.o. i Školski servis d.o.o. sklopili su ugovor o isporuci učioničkog i uredskog namještaja i opreme za Osnovnu školu Montovjerna. Ugovor je vrijedan 2.596.463,75 kuna s PDV-om, a njime se isporučitelj obvezuje isporučiti i ugraditi namještaj i opremu koja je predmet nabave. Rok za isporuku i montažu opreme iznosi 60 dana, a isti je počeo teći potpisom ugovora.Podsjetimo, nabavka opreme za OŠ Montovjerna podijeljena je u tri grupe: uredski i učionički namještaj i oprema, oprema za dvoranu te oprema za kuhinju, za koju je ugovor već prethodno potpisan.

Posve opremljena, nova škola učenike će primiti s početkom nove nastavne godine. Riječ je o prvoj školi koja se u Dubrovniku izgradila nakon 1985. godine i najveći je pojedinačni kapitalni projekt u osnovnoškolskom obrazovanju. Investicija je ukupno vrijedna preko 75 milijuna kuna.


Posve opremljena, nova škola učenike će primiti s početkom nove nastavne godine.


DIONICA DUGA 3,2 KILOMETRA

Rekonstrukcija državne ceste kroz Zaton vrijedna je 22,8 milijuna kuna

image
Poboljšanje gradske cestovne infrastrukture
Grad Dubrovnik


Započeli su radovi na rekonstrukciji državne ceste na dionici Zaton Veliki-Štikovica. Investitor 22,8 milijuna kuna vrijedne kapitalne investicije su Hrvatske ceste, a na obnovu iznimno važne dionice s neadekvatno infrastrukturom mještani Zatona čekali su više od 25 godina. Njenom sanacijom znatno će se unaprijediti sigurnost pješaka, ali i uvjeti za prometovanje vozila. Cesta duljine 3,2 kilometra prolazi kroz naselja Zaton Mali i Zaton Veliki i godinama predstavlja ozbiljnu ugrozu za sve sudionike u prometu. Osim što je bila neadekvatno opremljena, cesta je ujedno i trpjela značajna oštećena zbog intenzivnog teretnog prometa tijekom cijele godine.

Predviđeni rok trajanja radova je osam mjeseci, nakon čega će jedna od najlošije opremljenih dionica dobiti novi asfaltni zastor, oborinsku odvodnju, nogostupe za pješake i javnu rasvjetu. Gradonačelnik Mato Franković, koji je ovog tjedna sa županom Nikolom Dobroslavićem i članom Uprave Hrvatskih cesta Nikšom Konjevodom obišao radove, izrazio je zadovoljstvo njihovim početkom, istaknuvši kako se ova investicija rezultat suradnje Grad, Županije i Hrvatskih cesta.

Zahvaljujući toj suradnji investicija je dobila potporu na sjednici Vlade RH u veljači 2019. u Dubrovniku. Riječ je o jednom u nizu projekata Hrvatskih cesta na području Grada Dubrovnika koji su na istoj sjednici dobili potporu Vlade i nadležnog ministarstva, a u koje spada i obnova ceste od Mosta dr. Franje Tuđmana do Ilijine glavice, ali i rekonstrukcije triju križanja (Bosanka, Lozica i Orašac).


Predviđeni rok trajanja radova je osam mjeseci, nakon čega će jedna od najlošije opremljenih dionica dobiti novi asfaltni zastor, oborinsku odvodnju, nogostupe za pješake i javnu rasvjetu.


RIJEŠIT ĆE DUGOGODIŠNJI PROBLEM RODITELJA U MOKOŠICI

Završen glavni projekt za cestu Tamarić, uskoro ishođenje građevinske dozvole

image
Buduća trasa prometnice Tamarić
Grad Dubrovnik



Grad Dubrovnik, putem Upravnog odjela za izgradnju i upravljanje projektima, proveo je izradu glavnog projekta za cestu Tamarić u Mokošici koji je predan na ishodovanje građevinske dozvole. Gradska spojna cesta od OŠ Mokošice do bivše županijske ceste Ž6254 planira se kao dvosmjerna s obostranim nogostupom i pripadajućom infrastrukturom unutar prometnice, a projekt će dijelom obuhvatiti i rekonstrukciju bivše županijske ceste.

Ukupna duljina zahvata iznosi oko 900 metara, od čega 275 metra otpada na križanje s nerazvrstanom cestom Lozica-Mokošica-Komolac-Sustjepan, tj. bivšom županijskom cestom, a 620 metara na novu spojnu prometnicu.

Zbog važnosti koridora i velikog prometnog toka na ovoj prometnici, formirat će se odvojene trake za lijeve i desne skretače na križanju sa spojnom cestom, uredit će se autobusno ugibalište, dok će se uz sjeverni rub kolnika izgraditi nogostupi. Projektnim rješenjem predviđene su i instalacije komunalne infrastrukture, odnosno oborinska odvodnja prometnih površina, vodoopskrba i hidrantska mreža te kanalizacija. Na pojedinim dijelovima trase predviđena je izgradnja potpornih zidova, dok je preko potoka

Tamarić predviđen mosni prijelaz od armiranog betona. Izgradnjom spojne ceste ostvarit će se potpunija funkcionalnost cestovne mreže Nove Mokošice, rasterećenje postojećeg križanja s bivšom županijskom cestom te adekvatno prometno povezivanje novoplaniranog urbanog prostora u zoni obuhvata DPU-a Tamarić.


Realizacijom ovog projekta osigurat će se i uredno prometovanje do škole i tako riješiti dugogodišnji problem roditelja čija djeca pohađaju nastavu u OŠ Mokošica, jedan od ključnih prometnih problema Nove Mokošice.
loading...

Izdvojeno

12. kolovoz 2020 06:18