StoryEditorOCM
DubrovnikŠTO JE SVE PROCURILO U MOKOŠICI

Kad go.no pogodi ventilator

Piše PSD.
3. prosinca 2023. - 18:52

U Mokošici se izlila kanalizacija pa su s govnima isplivale i mnoge druge fekalije. Smrad koji se pritom širi nije samo posljedica našeg probavnog sustava. Puno je gori smrad naših društvenih devijacija jer nam je on skriven. Navikli smo se na tu vrstu fekalija pa ih više i ne vidimo, evo, sve dok ta govna ne isplivaju na površinu. Ajmo redom...

Radovi na Aglomeraciji Dubrovnik vrijedni su 100 milijuna eura i zbog njih povremeno treba zaustaviti crpne stanice u Mokošici, Sustjepanu i Gružu. A to znači i da treba računati na povremene izljeve kanalizacije. Do tu je sve jasno. Međutim, kanalizacija koja ide cestom uz sjevernu stranu Omble nije najspretnije napravljena. Kažu nam da plima dovodi do pucanja šahtova u koje onda ulazi more. Crpna stanica onda radi "prekovremeno", ali povremeno dolazi i do iritantnih izlijevanja kanalizacije. Valjda zbog toga kanalizacija uz Omblu još nije prošla tehnički pregled, pa nije mogla dobiti ni upotrebnu dozvolu. Svako strpljenje ima granice, pa su Mokošani lagano pošizili.

A onda se u sve umiješala politika i došlo je do onog kad Amerikanci slikovito kažu - when the shit hits the fan. Kad govno pogodi ventilator. Počelo je s Antonijom Knežević koja tvrdi da za 4 obiteljska plovila ispred svoje kuće ima dozvolu za korištenje pomorskog dobra. Ona je jedna. Ispostavilo se međutim da je cijela Rijeka dubrovačka pretvorena u marinu. Da mnogi iznajmljuju more/rijeku ispred svoje kuće i to mjesečno za 300 i više eura za brod od 11 metara. Malo kontrole u korištenju pomorskog dobra - od Kaboge, preko Sustjepana, Čajkovića, Rožata, pa sve do Thermoterapije - ne bi bilo na odmet.

Ni to nije sve, u Rijeci dubrovačkoj ima pet ilegalnih marina za zimski vez. Kroz porezni zakon se provlače uslugom za popravak broda, koji je eto potrajao, ali ne i za uslugu zimskog veza. Da su legalni morali bi svakog mjeseca Carini slati popis domaćih i stranih brodova koji se kod njih nalaze. Ali k vragu i porez, neka ljudi rade. Nema veze što su konkurencija legalnim istezalištima i marinama, jel‘ da. Ali što je s "govnima" ? Da su legalni morali bi imati ugovor s CIAK-om koji bi im onda postavio 5 kontejnera; po jedan za boje, ulje i uljnu ambalažu, filtere za ulje i gorivo, masne krpe i akumulatore. Dakako, ekologija košta i jedino im odvoz ulja ne bi naplatili. Ovako sve to završava u kontejnerima čistoće. Na Grabovici. Ili u moru.

Ali na to smo navikli, jel‘ da?

27. travanj 2024 05:34