- Tijekom prošle godine broj korisnika obuhvaćenih grmljavinskim nevremenom bio je oko 1500, a ove godine dosad je već dosegnuo oko tisuću – otkrivaju iz Hrvatskog Telekoma i napominju kako terenske intervencije radi otklanjanja kvarova nikad ne naplaćuju korisnicima.
SMS najava oluje
No, što ako se problemi s 'izgaranjem' rutera ponove više puta?
- Izlasci naših tehničara na teren se ne naplaćuju korisnicima, bez obzira radi li se o jednoj ili više intervencija. Kad je riječ o korisnicima koji su prijavili kvar u slučaju nefunkcioniranja usluge, a koji traje duže od 24 sata, umanjuje mu se iznos mjesečne naknade po osnovnoj usluzi razmjerno broju dana za vrijeme koje nisu mogli koristiti uslugu. Kada je riječ o korisničkim prijavama poteškoća, najčešće je u pitanju neispravan router – ističu operateri koji posljednjih mjeseci prije svake očekivane vremenske nepogode SMS-om korisnike pozivaju na oprez.
Neki smatraju da to čine kako bi sa sebe skinuli odgovornost za eventualne štete koje nastanu na opremi u slučaju atmosferskog pražnjenja, no iz Hrvatskog Telekoma pojašnjavaju:
- Vodeći brigu o svojim korisnicima, HT je još prije nekoliko godina pokrenuo inicijativu obavještavanja korisnika o neželjenim posljedicama koje mogu nastati na opremi uslijed grmljavinskog nevremena. Korisnike se putem SMS poruke informira o mogućem grmljavinskom nevremenu ukoliko Državni hidrometeorološki zavod izda upozorenje više razine te što je potrebno učiniti kako bi zaštitili svoju telekomunikacijsku i elektroničku opremu – otkrili su iz Hrvatskog Telekoma i podsjetili kako i putem svojih web stranica korisnicima pružaju informacije o načinima zaštite telekomunikacijske i elektroničke opreme.
Obnavljaju uzemljenja
Dodaju i da su upravo na području Dubrovnika posebno aktivni:
- Hrvatski Telekom je u zadnjih nekoliko godina na tom prostoru uložio dodatna sredstva u rekonstrukciju mreža, a osobito na obnovu uzemljenja s ciljem sprečavanja poteškoća u radu usluga, odnosno kako bi se spriječilo da korisnici ostanu bez usluga uslijed grmljavinskih nevremena. Slanje SMS-a korisnicima kao obavijest o mogućem nevremenu je također jedna od inicijativa kako bi se smanjio broj korisnika bez usluge uslijed grmljavinskog nevremena – potvrdili su iz HT-ova Odjela za korporativne komunikacije. Napominju kako neprekidno rade na digitalizaciji Hrvatske kroz ulaganja u razvoj optičke infrastrukture i s implementacijom WiFi pristupnih točaka i mobilne mreže.
Ne zaboravljaju ni fiksnu mrežu gdje su, kažu, više nego udvostručili uvođenje optike u odnosu na prethodnu godinu te postigli veliki napredak u poboljšanju optičkih brzina.