StoryEditor
Turizam i gospodarstvo‘BORBA‘ ZA SVAKOG GOSTA|

ŠTO OSIM POSTELJE NUDE DUBROVAČKI HOTELIJERI: Platite za četiri, uživajte u pet zvjezdica uz besplatne cestarine, COVID testove i još puno toga!

Piše Kristina Filičić
20. travnja 2021. - 07:23

U još jednoj neizvjesnoj pandemijskoj godini, covidom teško pogođena gospodarska grana prilagođava se ponudom, cijenom i nadasve zdravstvenom sigurnošću koja je u središtu pozornosti svakog putovanja. Hotelske kuće različitim pogodnostima nastoje animirati goste za što dulji boravak. Planovi za privlačenje gostiju razlikuju se od hotela do hotela, ovisno je li politika kuće biti dostupan svakom gostu ili pak ciljati na one visoke platežne moći.

Royal Hotels & Resort u proljetnom razdoblju širom su otvorili vrata domaćim gostima, koji su lani dolazili i u špici sezone.

- S obzirom na situaciju fleksibilniji smo s cijenama koje su već prilagođene, a za naše goste dolazili oni iz Ploča, Splita, Varaždina ili Osijeka, za četiri noći boravka nudimo odbitak troškova cestarine Zagreb-Dubrovnik. Točnije, 'skidamo' 520 kuna od ukupne cijene – kaže direktor marketinga te hotelske grupacije Petar Krvarić.

Ostaje li gost dvije noći, odbitak je 260 kuna. Za tu pogodnost ne treba priložiti račun, a vrijedi od 1. svibnja do 30. lipnja. Nudi se i mogućnost plaćanja na rate, ostao gost jednu ili deset noći, u travnju ili kolovozu. Ta pogodnost, pojašnjava, nudi se vlasnicima bankovnih računa u Zagrebačkoj banci i Privrednoj banci Zagreb, do 12 odnosno do šest rata za određene vrste kartica.

image
Ilustracija
Bozo Radic/Cropix

- U travnju i svibnju, ovisno o raspoloživosti, nudimo besplatan 'upgrade' iz hotela s četiri u hotel s pet zvjezdica baš za domaće goste u predsezoni. Već je dosta dobar odaziv – kaže Krvarić. Prevedeno, to znači da gost koji je bukirao i platio dvokrevetnu sobu može završiti u apartmanu. Fleksibilne su i rezervacije, pa gost može 'besplatno otkazati tri dana prije dolaska u proljeće' ili mijenjati datum rezervacije. Za goste koji bukiraju direktno, omogućen je i besplatan parking. Veliki je naglasak na sigurnosti gostiju pa razgovaraju s 'više partnera klinika u dubrovačkom području kako bi omogućili oba testa, antigenski i PCR test na covid' u sezoni.

- Očekujemo kako će većina gostiju trebati i htjeti antigenski test, dostupniji i sve priznatiji. Gostima iz SAD-a trebat će PCR, moramo i to imati. Nismo do kraja definirali model ali radimo na tome da se takvo što gostima omogući ili u vidu povoljnije cijene ili kao dodatak u dodanoj vrijednosti – kaže Krvarić. Napominje i kako su Royal Hotels & Resort u čijem je sastavu pet hotela usprkos covidu dovršili izgradnju stotinjak novih smještajnih jedinica koje će biti spremne do ljeta.

- Hotel Lero jako puno ulaže u sigurnost i zdravlje gostiju i osoblja. Svi naši gosti imaju mogućnost antigenskog testiranja unutar objekta – kaže direktor prodaje hotela Lero Ivan Galov.

U suradnji s dubrovačkom privatnom zdravstvenom ustanovom, svaki dan je u sklopu objekta dva sata dnevno moguć antigenski test, a dolazi se i po pozivu. Privatna ustanova testiranje gostima naplaćuje 150 kuna, a gosti, dodaje Galov, ne moraju po gradu tražiti gdje će se testirati, što je nužno za povratak u domicilne zemlje.

image
Ilustracija
Tonci Plazibat/Cropix

- Za strane goste imamo posebnu ponudu refundiranja cijene antigenskog testa koji je neophodan za ulazak u Hrvatsku. U predsezoni smo išli s time za tržište BiH, a vidjet ćemo koje još zemlje obuhvatiti – kaže Galov i dodaje:

- U predsezoni domaćim gostima posebno nudimo subvencije troška autoceste, i to za boravak od 3 noći u jednom smjeru te u oba smjera za boravak od 5 i više noći. Za sezonu imamo i dodatni paket besplatnog prijevoza iz Zračne luke za aviogoste.

Cijene za ovu godinu su balansirane između 2019 i  2020.godine, kaže Galov, a 'fleksibilnost u bukingu  je nezabilježena već dulje vrijeme, kreće se od 20 dana za grupe do 1 dana za individualne goste'. 

- Svi hoteli grupacije Jadranski luksuzni hoteli nositelji su Safeguard certifikata – programa prevencije rizika i zaštite zdravlja kako bismo bili sigurni da su uspostavljeni svi odgovarajući zdravstveni, sigurnosni i higijenski uvjeti te se pružila razina sigurnosti zaposlenika, gostiju i uvjeta za poslovanje. Ono što smatramo bitnim je da svi naši gosti znaju da u našim hotelima nećemo raditi kompromise na sigurnosnim mjerama kao i visokoj kvaliteti naših usluga- kaže Zrinka Marinović, glasnogovornica grupacije Adriatic Luxury Hotels i dodaje:

image
Ilustracija
Bozo Radic/Cropix

- Jadranski luksuzni hoteli u suradnji s mjerodavnim institucijama imaju na raspolaganju mogućnost testiranja svojih gostiju koji zatraže takvu uslugu, te smo nedavno imali iskustva s korporativnim grupama kojima smo organizirali antigensko testiranje u našim hotelima. Takvu praksu planiramo nuditi svojim klijentima i dalje, odnosno, dok god bude postojala potreba, tj. interes za takvom uslugom.

Trenutno rade dva hotela iz ALH grupacije, Excelsior i Palace, a 'odluku o dinamici otvaranja ostalih kapaciteta donosit će u skladu s razvojem situacije te uspostavljanjem zračnih linija'.

Direktorica prodaje hotela Rixos Premium Dubrovnik Sandra Urlić naglašava kako se nakon obnove pozicioniraju kao luksuzni brand te, usprkos neizvjesnoj sezoni, ne snižavaju cijene hotelskog smještaja.

- Ciljamo na goste visoke platežne moći. Ove smo godine fokusirani na tržište EU, Rusije, Izraela, kao i na sve ostale destinacije koje će imati izravnu avionsku liniju s Dubrovnikom. Tijekom zime veliku pozornost posvetili smo internim edukacijama osoblja i stručnim treninzima te protokolima i nacionalnoj oznaci sigurnosti ’Safe stay in Croatia', što je svojevrsno jamstvo o poduzetim epidemiološkim mjerama prema najvećim standardima za sigurnost gostiju i djelatnika – kaže Urlić.

Iz Valamar Riviere odgovaraju kako svi objekti Valamara imaju implementiran V Health & Safety program koji je usklađen sa sigurnosnim standardima u Hrvatskoj i s preporukama međunarodnih zdravstvenih organizacija što 'garantira visoke zdravstvene, sigurnosne i ekološke standarde'.

image
Ilustracija
Tonci Plazibat/Cropix

- Svi Valamarovi objekti imaju V Health & Safety voditelja koji je gostima na raspolaganju tijekom cijelog boravka, te osigurava podršku gostu u slučaju potrebe za zdravstvenom skrbi. Kako bi gostima dodatno olakšali planiranje putovanja, u Valamaru smo kreirali V Care guarantee -  novi paket mjera zdravstvene zaštite. V-care guarantee dio je V Health & Safety programa kojim pružamo organizaciju svih potrebnih zdravstvenih usluga za vrijeme boravka gostiju i u slučaju oboljenja od covid-19. Valamar ima ugovorene V doktore u svakoj destinaciji koji pružaju uslugu zdravstvene skrbi – pojašnjavaju iz Valamara te dodaju kako taj paket mjera vrijedi za sve rezervacije napravljene direktno putem Valamara.

Hilton Imperial Dubrovnik od samog početka pandemije nudi na zahtjev gosta mogućnost testiranja, te je u hotelu za to predviđena prostorija, ističe referentica marketinga Mia Miloslavić te naglašava kako ‘cijena testiranja nije uvijek uključena u cijenu sobe, no ovisno o duljini boravka gosta i paketu koji je rezerviran može biti'. Hotel ima dogovor s više partnera u Dubrovniku, a prema dogovoru rezultati PCR testova su na hrvatskom i engleskom jeziku. Spominje i Hilton CleanStay program ‘globalni program koji je prvi postavio nove standarde za čistoću i dezinfekciju u svim Hilton hotelima’.

- Hiltonov globalni CleanStay te Stay Safe in Croatia programi velika su prednost kod gostiju jer se prilikom odabira smještaja sada više nego ikada traži visoki stupanj čistoće i sigurnost – kaže Miloslavić.

image
Ilustracija
Tonci Plazibat/Cropix

Što se pak pogodnosti tiče 'gosti mogu birati između različitih paketa te odabrati onaj koji će im dati najbolju vrijednost za novac'.

- Tu postoje opcije koje uključuju večeru, dodatne Hilton bodove za članove, popuste za dulji boravak i slično. Gostima je u cijenu sobe uključen parking u našoj garaži, bazen i teretana su također uključeni u cijenu, a važno je istaknuti i da smo 'Pet friendly' hotel – kažu iz Hiltona i još naglašavaju:

- Ono što je velika promjena u odnosu na vrijeme prije pandemije, jest rok otkaza rezervacija koji je smanjen sa 7 i 14 dana na 24 sata, kako bismo olakšali gostima planiranje putovanja bez dodatnog stresa.

Spomenimo još kako je na dubrovačkom području 49 hotela, a za Uskrs je bilo otvoreno njih dvanaest.

item - id = 1092552
related id = 0 -> 1139940
related id = 1 -> 1131616
05. prosinac 2021 10:55