Na vodećem turističkom sajmu ITB u Berlinu, TZ Dubrovačko-nertevanske županije i TZ grada Dubrovnika, od 7. do 9. ožujka, predstavljaju turističku ponudu, u čijim je turističkim ostvarenjima njemačko tržište tradicionalno među najbrojnijima.
Trajanje sajma je skraćeno s četiri na tri dana, a za razliku od ranijih godina, sajam je otvoren isključivo za profesionalce, a ne i za široku publiku koja događanja na sajmu može pratiti online na ITB.com.
Kako su priopćili, predstavnici TZ grada Dubrovnika će se na sajmu u Berlinu sastati s brojnim njemačkim turoperatorima, predstavnicima aviokompanija i medija.
Po prvi puta kao 100 posto B2B događaj s jasnim fokusom na potrebe tvrtki-izlagača, sajam će kroz tri dana osigurati učinkovitije umrežavanje i ugovaranje poslova. Berlinski sajam inače je jedan od najvažnijih za Hrvatsku i za Dubrovnik – u 2022. godini njemački turisti bili su na četvrtom mjestu po brojnosti. Ostvarili su 92.902 dolaska te 273.170 noćenja. Kad je u pitanju čitava Dubrovačko-neretvanska županija, u 2022. godini posjetila su je 159.584 turista iz Njemačke, a ostvarili su 739.244 noćenja, te se, već ustaljeno, nalaze na drugom mjestu po broju ostvarenih noćenja.
Pod sloganom „Upravljanje transformacijom“, na sajmu će vodeći stručnjaci iz industrije raspravljati o trenutačnim izazovima za globalnu turističku industriju nakon COVID-19 pandemije i s nedostatkom radne snage. Bit će govora i o klimatskim promjenama, opskrbi energijom i globalnim sigurnosnim politikama, uvažavajući njihov popriličan utjecaj na tijekove u turizmu i industriji putovanja.