Pelješki most se gradi punom parom. Već je postavljeno osamdeset posto rasponske konstrukcije i prva vozila preko mosta trebala bi krenuti već u ožujku iduće godine. Sama konstrukcija mosta, odnosno spajanje Komarne i Brijeste bit će do kraja kolovoza. Nakon toga slijede radovi na kolničkoj konstrukciji te tehnički prijem ovog milenijskog projekta.
- Usprkos koroni došli smo do vrhunca radova na mostu - kazao je ministar mora prometa i infrastrukture, Oleg Butković, koji je obišao radove na mostu. Na dionici pristupnih cesta koje izvodi Strabag radovi teku i bolje od planiranih. Tunel Debeli brijeg, dug 2467 metara, probijen je pred Božić, a tunel Kamenice, dug 500 metara, koncem travnja ove godine. Od ukupno 165 segmenata čelične rasponske konstrukcije pelješkog mosta, prema podacima Hrvatskih cesta, dosad je ugrađeno njih 134 ukupne. Na središnjim stupovima već se postavljaju kose zatege, a na mostu će biti ukupno 60 pari zatega dužine od 32,5 do 137 metara. Sa strane Komarne postavljeno je 620 metara kolnika.
Nakon kašnjenja radova na Stonskoj obilaznici koje izvodi grčki Avax napreduju radovi na tunelima, vijaduktu Prapratno i mostu Ston za koje je čelična konstrukcija već izrađena u Brodosplitu - kazao je ministar Butković, koji ne očekuje nikakve značajnije probleme u isporuci unatoč problemima u kojima se našao splitski škver.
Svi čelični elementi su proizvedeni i sljedeći tjedan će krenuti prema gradilištima na Pelješcu - kazao je ministar Butković. Promet preko mosta neće čekati završetak pristupnih cesta. Naime, već se gradi čvor Brijesta pa će preko mosta moći voziti automobili do 7,5 tona težine, kroz naselje Brijesta do spoja na postojeću Pelješku cestu. Kako se očekuje, kompletan projekt pelješkog mosta i pristupnih cesta bit će gotovi do turističke sezone 2022. Pelješki most, koji će koštati 526 milijuna eura potpuno je izmijenio vizure Neretvanskog kanala, a njegovim dovršetkom promijenit će se puno toga na krajnjem jugu Hrvatske.
Zadovoljstvo dinamikom radova izrazio je i župan Nikola Dobroslavić, kazavši kako sve zajedno izgleda vrlo optimistično. „Veselimo se da će ovaj milenijski projekt, koji nije samo važan za Dubrovačko-neretvansku županiju koju spaja u jedinstvenu cjelinu već i za Republiku Hrvatsku jer spaja dva odvojena dijela teritorija, napokon završiti. Zahvalni smo Vladi RH što je podržala ovaj projekt, koji je inicirala upravo Dubrovačko-neretvanska županija, kao i Ministarstvu i Hrvatskim cestama na odličnom vođenju ovog zahtjevnog projekta, kojemu se već nazire završetak.
Da radovi dobro napreduju potvrdio je i predsjednik Uprave Hrvatskih cesta, investitora projekta, Josip Škorić, rekavši kako vjeruje da će cijeli projekt biti završen u zadanim rokovima. Montaža rasponske konstrukcije ide jako dobro, završeno je oko 80 posto radova i u kontinuitetu je spojeno između 700 i 800 metara mosta i očekujemo završetak projekta u rokovima koji su za most polovina siječnja, a za pristupne ceste kraj lipnja sljedeće godine.
.