- Na sjedalu sam zaboravila ruksak s kožnom jaknom unutra i nikad ga nisam dobila natrag. Bilo je to prije gotovo tri mjeseca, požalila nam se putnica koja je tim njemačkim operaterom putovala iz Zagreba u Dubrovnik. Nije prošlo ni pet minuta da se sjetila zaboravljene prtljage, pa se odmah vratila do vozača ali on ju je odmah "otpilio" i rekao kako to nije njegov problem te da se žali preko web stranice FlixBusa i tamo pronađe upute kako do prtljage.
Međutim tu njena priča tek počinje. Naime, jedini način kako putnik može ostaviti svoj prigovor ili apel za pomoć je, govori putnica, da ispuni web obrazac pod sekcijom "Contact forum". Fizički uredi za "izgubljeno-nađeno" ne postoje, pa su putnici često primorani sami krenuti u istragu. Više od 60 dana nitko nije odgovorio na službeni upit Jutarnjeg lista.
- Također, kontaktirala sam i kolodvore Zagreb, Split i Dubrovnik, svi su se opravdavali da to nije dio njihove nadležnosti. Osim toga pokušavala sam doći i do vozača koji je stajao dalje na kolodvoru u Dubrovniku,ali me bezobrazno otpilio. Na autobusnim kolodvorima bili su jako nepristupačni i bezobrazni, tako da je ovo za mene jedno jako neugodno iskustvo, govori.
O tužbi ne razmišlja kaže jer toliko se razočarala a i boji se da bi ju ismijali kad bi ih tužila zbog jednog ruksaka i jedne jakne.
Nije ovo jedini slučaj, sve više ljudi se javlja da su imali isti problem s traženjem prtljage, ponajviše po društvenim mrežama, na Facebooku i Redditu.
Radnici na kolodvoru uglavnom nemaju vremena i volje ih uopće saslušati, a na šalterima im govore da je njihov posao samo da informiraju putnike o polasku i odlasku busa te eventualnim kašnjenjima. Iako na stranicama FlixBusa stoje upute za popunjavanje obrasca za "izgubljeno-nađeno" te postoji broj rezervacije za aktualne informacije o izgubljenim stvarima u svome slučaju, većina putnika potvrđuju da taj obrazac ne funkcionira.
- Moja prtljaga je također zagubljena prije dva mjeseca, a kada sam kontaktirao vozača autobusa on se pravdao da nema ništa s time, već da je on isključivo tu da pokupi ostale putnike. Ispunio sam obrazac i poslao mail FlixBusu. Mjesec dana kasnije, dobio sam povratnu informaciju u kojoj mi je rečeno da ispunim Contact forum kojeg sam već ispunio. Odgovorio sam im da sam poslao dokaz o ispunjavanju na njihov mail ali da ga očito nisu pozorno pročitali jer da jesu ne bi se ponavljali. Dalje više nisam dobio nikakvu informaciju, a putnička torba u kojoj se nalazila moja odjeća nije mi vraćena, niti nemam informacije jesu li je pronašli. Žao mi je što nisam prije vidio da ljudi prijavljuju ovakve slučajeve -javlja nam jedan od putnika na relaciji Dubrovnik-Zagreb.
Još jedno neugodno iskustvo prijavljeno je prije svega tjedan dana, na relaciji Osijek- Varaždin. On je dio prtljage ostavio u vozilu.
- Odmah sam otišao u ured autobusnog kolodvora gdje su me šetali od ureda do ureda, a na kraju su mi rekli da nemaju vremena za traženje moje prtljage te da to nije dio njihovog posla. Ponudili su mi da ispunim obrazac za izgubljene stvari te da moram pričekati sedam do četrnaest dana na odgovor. Ukoliko ne nađu prtljagu, ponudili su mi povrat novaca, ali samo ako vrijednost prtljage iznosi 350 eura - javlja nam se ogorčeni student, također putnik FlixBusa koji isto tako ne polaže previše nade niti u vraćanje prtljage niti u povrat novaca. Osim vlastitih zagubljenih stvari, jedan od putnika na relaciji Zagreb-München bio je ugodno iznenađen jer su mu nekoliko dana od prijave javili kako su pronašli laptop koji je ostavio u autobusu. Međutim veselje nije dugo potrajalo jer mu je tjedan dana nakon javljeno da je pronađeni laptop zagubljen.
- Znam da sam glavni krivac jer sam zbog žurbe ostavio laptop u autobusu. Kada su mi javili preko službenog maila da su pronašli laptop, počeo sam sretno uzvikivati "hura", ali već nekoliko dana kasnije dočekao me hladan tuš. FlixBus mi se ponovno javlja kako im je žao ali da nisu pronašli moj laptop. Zar je moguće da je došlo do takve zabune ili je FlixBus ponovno zagubio moj laptop nakon što su ga pronašli?- u nevjerici piše putnik smatrajući da zaposlenike ovog autobusnog prijevoznika nije briga za njihove korisnike.
Poslali su upit FlixBusu za više informacija oko slučajeva izgubljenih stvari, navodeći najvažnija pitanja, kome se putnici moraju obratiti ili gdje moraju otići kako bi pronašli zagubljene stvari te u kojim slučajevima putnici dospijevaju do svoje prtljage. Međutim, odgovor uprave FlixBusa još uvijek- nije stigao.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....