StoryEditor
AutomobilizamJURILI BRŽE OD 200 KM/H |

ŽARKO KNEGO I MARO FRANIĆ TRENIRALI NA GROBNIKU Četverostruki prvaci Hrvatske uglas: Spremni smo za novu sezonu!

Piše Tonči Vlašić
18. ožujka 2021. - 19:46
Žarko Knego i Maro Franić na Slovakia Ringu 2020. godineTonči Vlašić

Jedan je jurio brže od 220 kilometara na sat, kaže kako mu je najveća brzina bila prije prvog zavoja kad je zasvjetlilo - 224 kilometra na sat, a drugi je išao oko 210 kilometara na sat, i tu je brzinu osim na ciljno / startnoj ravnini imao i prije zagrebačkog zavoja.  

- Želja je ići još brže - uglas će Žarko Knego i Maro Franić. Njih dvojica, članovi Auto kluba Dubrovnik Racing, spomenute su brzine potpisali na Grobniku gdje su ovog tjedna trenirali. Nova sezona će krenut uskoro. Prva stanica je Hungaoring, 17. i 18. travnja. Na nadaleko poznatoj stazi u Mađarskoj voze se prve dvije utrke prvenstva Hrvatske na krugu (ukupno je pet stanica po dvije utrke, ukupno deset), a to je ujedno i prva od šest stanica natjecanja TCR Istočne Europe.

Knego, koji vozi i jedno i drugo, 224 kilometra na sat na grobničkoj stazi dohvatio je sjedeći za volanom Seat Leon Cupra 300 TCR, a Franić, koji će voziti samo domaće prvenstvo, malo je vozio svoj dobri stari VW Golf 5, a malo isprobavao novi auto - Seat Leon WTCC.

- Napravio sam sve skupa 50, 55 krugova, a i Maro je bio blizu toga – istaknuo je Knego, koji je morao isprobati nove gume. TCR je potpisao novi sponzorski ugovor. Ne vozi se više na gumama Yokohama, već Hankook.

- Plus, bila je ovo prilika vidjeti je li sve u redu s autom. Ima nekih stvari koje treba popravit. Kočnice naprimjer. Nikako ne bi bilo dobro ovakve stvari otkriti na samoj utrci, zato su ovi treninzi, ako misliš nešto ozbiljno napraviti, nešto bez čega se ne može. Stoji, nisu isti uvjeti kakvi su na utrci. Sad smo samo nas dvojica bili na stazi, dok na utrkama bude trideset i više auta. Ali, zna se vrijeme koje se ostvari na utrkama, i trebalo je biti sad unutar tog vremena. Što se tiče sezone, želja je biti bolji nego prethodne dvije sezona – priča Knego.

image
Maro Franić i Žarko Knego, a slika dole Knegov Seat Leon Cupra 300 TCR i Franićev VW Golf 5 na Grobniku 

Što kaže Maro Franić?

- I ja sam promijenio gume, ali za razliku od Žarka to nisam morao napraviti. Prvenstvo Hrvatske ne uvjetuje u kojim gumama ćeš voziti. Testirajući, pokazalo se kako se Michelinova guma 17 bolje ponaša, te ćemo voziti na tim gumama ove sezone. S treninzima sam više nego zadovoljan. Testirao sam novi auto, vozio i starog Golfa. Popravio vrijeme s Golfom za dvije sekunde u odnosu na treninge koje sam imao prošle godine, tad sam išao minutu i 40 sekundi krug, a sad minutu i 38 sekundi. S novim autom, Seat Leonom, išao sam minutu i 37 sekundi. Na njemu ima nekih stvari koje treba popraviti, te kako sad stvari stoje, a s obzirom kako je Hungaroring za niti mjesec dana, po svemu sudeći ću na prve utrke izaći s Golfom. Njega znam u dušu, a Seat Leon WTCC tek upoznavam. Jest vrhunski auto, jest auto s kojim se vozilo prvenstvo svijeta, jest auto u kojem je vozio prvak svijeta, ali stoji i kako je pet godina stajao u garaži. Ostavit ću ga za početak kao rezervu, međutim, jasno je kao dan kako je riječ o sjajnom autu – naglasio je Maro, koji je imao želju voziti i CEZ, ali je od toga odustao.

- Jedno su želje, drugo su mogućnosti. Startnine za CEZ-ove utrke su tri puta veće od startnina za domaće prvenstvo, i za to nema novaca. Moj cilj se zna – obraniti naslov prvaka Hrvatske na krugu. Konkurencija se pojačala, njih čak pet u mojoj klasi je nabavilo nove automobile, koji mogu bez problema voziti i prvenstvo Europe, i svi oni me žele skinuti s trona. Zato sam i posegnuo, te nabavio Seat Leon WTCC – dodao je Franić. 

- Ove godine, uz kvalitetnu podršku sponzora, planiram nastupiti na svih šest natjecanja TCR Istočna Europe, ukupno dvanaest utrka, a želja je nastupiti i u prvenstvu Hrvatske na kružnim stazama. Domaće prvenstvo, ukupno pet vikenda po dvije trke, vozi se na istim stazama, u istom terminu - dodao je Knego. 

Obojici je želja još jednom, prije puta u Mađarsku, skoknuti do Grobnika, te odvoziti novih 50-ak krugova. Zanimljivo, obojica se mogu pohvaliti sa četiri pojedinačna naslova prvaka Hrvatske, i to su obojica po dva puta osvajali 'brdo', te po dva puta 'krug'. Ove sezone kreću po treći 'krug'!

10. travanj 2021 16:29