Nikad ovoliko prijava – istaknuo je Maro Franić, trofejni vozač Dubrovnik Racinga. Potražio je startnu listu 23. Nagrade Dubrovnika Memorijal Željko Đuratović – Trofej Dubravko Čikor, koja se održava ovog vikenda, kako bi bio precizan.
- Čak 128 automobila. Pazi, u Grupi 2 je prijavljeno 13 hrvatskih vozača, a bude ih po 5,6. Tu nije riješeno pitanje prvaka. Dva su kandidata za naslov, trenutno vodeći Nino Andrejević iz Opatije, koji vozi Fiat Punto i Niko Pulić, koji je za ovu priliku iznajmio Škoda Fabiu R5, a to je sjajno auto – naglašava Maro.
Dubrovnik Racing će ovih dana obilježiti 30. rođendan. Priprema se program na Pilama, ispred Turističke zajednice. Izložit će se već u četvrtak trkači auti, u petak će biti zabave, od podne do 17 sati. Nagradnih igara. Jedna od glavnih je jurnjava stazom odluke od mosta prema Osojniku sa Žarkom Knegom u njegovom ‘bolidu‘. Eto, prije neki dan je član Dubrovnik Racinga na zadnjoj utrci sezone TCR Istočna Europa ispisao povijest, prvi put se u karijeri popeo na pobjedničko postolje. Dakle, u subotu, kad su treninzi, tko bude imao sreće u petak, jurit će s Knegom od starta do cilja.
Ali, amo opet na dubrovačko brdo. Nedjelja, 8. listopada, dan je odluke ne samo u Grupi 2. Ne zna se ni prvak Grupi 6, zatim tko je klupski prvak Hrvatske, a tko timski. Dubrovnik Racing je vodeći u poretku klubova, a Konavle ga jedine mogu prestići, međutim, čudo bi se trebalo dogoditi da se na kraju tu poredak promijeni, pogotovo jer će sve snage lidera (domaćina), pa i one s kruga, u akciju ovog vikenda. Isto vrijedi i za Euromarine DAS Racing Team. Vodi u poretku timova, nije još matematički osigurao naslov, ali prednost mu je velika, baš velika, te bi i taj naslov trebao u vitrine najuspješnijeg hrvatskog kluba na krugu i brdu…
I onda opet povratak u Grupu 2 kad smo vidjeli kako nema Ivana Pulića u Grupi 4 u kojoj je osigurao naslov, već je njegovo ime među prijavljenima za nastup u Grupi 2.
- Ivan želi pomoći ocu da osvoji naslov. Naime, Niku za naslov ne igra samo pobjeda, već Andrejević mora biti ne bolje plasiran od petog mjesta – dodaje Maro.
Među onih spomenutih ‘čak 13 vozača Grupe 2‘ su još i Žarko Knego, koji će voziti svog TCR-a. Lani je Knego, kojem je Europa u prvom planu, zatim domaće prvenstvo na krugu, a tek oda domaće brdo, slavio na stazi od mosta prema Osojniku. Bio je ukupni pobjednik Nagrade. U Grupi 2 se prijavio i Maro Slade, koji je iznajmio Pola. Zatim Stijepo Manenica, koji je juriti u Mitsubishiju, pa Matija Juršić, koji će kao i Niko Pulić voziti Škoda Fabiu, Tu je i Nikola Radnjić koji će nastupiti u TCR-u, Frano Dubreta također, te Ozren Granda… Ivan će voziti Smarta u kojem je ove sezone prethodne utrke vozio njegov otac. I Goran Deak je u Grupi 2, a on će biti u Golfu TCR… Bit će, baš će bit zanimljivo u Grupi 2 – razvukao je osmijeh Maro Franić, pa potom o Grupi 6 gdje tri vozača imaju priliku osvojiti naslov. Marin Božičević (RI Autosport) je trenutno vodeći sa 117 bodova, dva boda manje ima Božo Jovanović Bartulović (Konavle), a treći je Marijo Barović (Župa dubrovačka) sa 110 bodova.
- U Grupi 1 Dejan Dimitrijević ne bi trebao ni dolazit. On je osigurao naslov prvaka u kategoriji I, te u Grupi 1. U Grupi 3 je prijavljeno šest vozača, a tu se već zna prvak, kao i u Grupi 4, te Grupi 5. Marino Poropat koji vozi za naš klub je prvak u Grupi 3, Ivan Pulić iz Auto kluba Konavle je, već smo rekli, prvak u Grupi 4, a u Grupi 5 je prvak također član našeg kluba, Saša Radola. Čak 31 natjecatelj je prijavljen za nastup u Grupi 5. Radola dolazi jer želi pobijediti na svim utrkama ove sezone U Grupa 6 je prijavljeno 15 vozača - dodaje Maro Franić.
Klupski? Na prva dva mjesta bit će Dubrovnik Racing i Konavle. Ako Župa dubrovačka bude u nedjelju ispred Fly wit Kolman bit će treća u ukupnom poretku klubova prvenstvu Hrvatske. Dakle, opet će hrvatski jug zauzeti sva tri skalina pobjedničkog postolja, kao 2019. godine kad je Župa dubrovačka prvi put bila prvak, Dubrovnik Racing drugi, a Ragusa Racing treća.
Osim što je dubrovačkom brdo zadnja utrka sezone prvenstva Hrvatske, ona je i zadnja utrka koja se boduje za prvenstvo Crne Gore u kojem se također na stazi od mosta prema Osojniku puno toga odlučuje.
Treninzi su u subotu, 7. listopada, od 11 sati, a prva bodovna utrka u nedjelju, 8. listopada, počinje u 11 sati. Rekordan broj prijavljenih je razlog zbog čega se oba dana ne starta kasnije.
Maro Franić će, otkrio je, na Pilama predstaviti svoj novi auto, Seat Leon S2000 WTCC.