Prošle godine su priželjkivali, 30. rođendan kluba, a 30 trofeja u vitrinama, očekivali kako će uzeti duplu krunu, brdo i krug, ali na zadnjoj utrci sezone, na Grobniku, izgubili su vodstvo koje su imali u lovu na naslov prvaka na kružnim stazama. Onaj na brdu su već bili pospremili u vitrine, a to je bio 29. trofej u klupskoj povijesti.
Ali, što nisu uspjeli tad, uspjet će ove sezone – moći će se pohvaliti, koliko godina – toliko trofeja. Danas su obranili naslov prvaka na brdu. Pobijedili su na Buzetu, predzadnjoj brdskoj stanici sezone. Dakle, 30 trofeja je sad u vitrinama kluba. Čeka se 31., a ove sezone je na krugu njihova prednost velika, baš velika. Imaju gotovo pa dvostruko više bodova od branitelja naslova, Auto kluba Slavonija i Baranja Racing Osijek.
- Gotovo je. Prvaci smo na brdu! – istaknuo je Nikša Stahor nakon što je na 43. Buzetskim danima napravljen završni račun. Auto klub Dubrovnik Racing klupski najbolji na predzadnjoj utrci sezone, druga je Župa dubrovačka s tri boda manje, te dubrovački klub u odnosu na župski, koji je drugi i u ukupnom poretku, ima sad 70 bodova više, a u jednoj utrci se maksimalno može osvojiti 60 bodova. Dakle, sve je jasno i prije zadnje utrke koja se vozi na stazi od mosta prema Osojniku, Nagrade Dubrovnika - Memorijal Željko Đuratović i Trofej Dubravko Čikor.
Lani na Grobniku, nakon zadnjeg kruga sezone, Stahor nije mogao sakriti kako je silno razočaran što se ostalo bez naslova, a sad pjeva, slavi.
- Nije bilo lako osvojiti brdo, prvo zato što je na zadnjim utrkama, a to su utrke u Ogulinu, Ilirskoj Bistrici i sad Buzetu, sve palo na četiri vozača, Milana Tatalovića, Tamasa Tomcsanyja i Sašu Radolu, te Laszla Szasza. Srećom, početak sezone je bio sjajan. Otvorili smo sezonu s maksimalnim brojem bodova u Skradinu, Kotoru i na Malačkoj. Zatim, nije bilo lako jer u povijesti hrvatskog prvenstva nikad nije bila veća konkurencija klubova i vozača – ističe Stahor, te se vraća na pripremu sezone.
- Strategija je bila, žestoko napast od prve trke. Stjepo Manenica je počeo odlično, ali od sredine sezone problemi s autom su ga udaljili od borbe za naslov. Ista stvar se dogodila i s Marinom Poropatom.
Ali, u sezoni, koja je duga, tko nema veliki broj vozača, spremne zamjene i dobru klupu, teško može bit prvak. Dubrovnik Racing je uz sve to, kad je ostao bez zamjena, imao sreće da su Tatalović, Tomcsanyi, Radola i Szazs bili sjajni, da nitko nije otpao...
Zatim, DAS Motrio Racing Team, koji je sastavljen od vozača Dubrovnik Racinga, također je već osigurao naslov timskog prvaka Hrvatske. Plus, državni prvak u kategoriji II i grupi C/CN/C3/D/E je opet Laszlo Szasz. I to ne bi trebalo biti sve na brdu kad je Dubrovnik Racing u pitanju, Tomcsanyi lider Grupe 2, Radola ili Tatalović u Grupi 5...
Krug? Idući vikend se vozi na Salzburgringu, početkom studenog na Grobniku. Vodi Dubrovnik Racing s 592,5 boda, drugi je Slavonija i Baranja Racing Osijek s 321,5 bod.