Ovogodišnja Dora i pobjednička pjesma grupe Let 3 "Mama ŠČ!“ izazvali su neviđeno zanimanje na društvenim mrežama, donosi Slobodna Dalmacija.
Na HRT-ovom kanalu Dora na YouTubeu samo u tri dana zabilježeno je 3,8 milijuna pregleda.
S HRT-a javljaju i kako bilježe 6,4 milijuna pregleda na HRT Dora kanalu, što je najveći interes za Doru na YouTubeu dosad ikad zabilježen, te je time oboren i rekord.
O Dori se priča puno šire od HRT-ovih kanala. Videosnimke s hashtagom #dora2023 na Tik Toku su ostvarile 12,5 milijuna pregleda.
Let3 i njihova "Mama ŠČ!" hit su na svim društvenim mrežama, a ekipa na Twitteru se zabavlja prevođenjem teksta pjesme, pokušavajući shvatiti što to sve Mrle, Prlja i ekipa poručuju svijetu.
Evo kako to izgleda:
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....