Nova Opelova Corsa na prvu nas je vizualno osvojila, što je gledano očima vozačice, sasvim dovoljno. Modra boja auta, crni krov, crne felge – efektno. Ipak, odlučili smo u suradnji sa Auto Dubrovnikom isprobati i vidjeti kako se ova nova Opelova uzdanica ponaša na cesti. Odmah primjećujemo ugodna sjedala i lagano okretanje volana, a posebno nas dojmila kabina koja umnogome podsjeća na stari novi Opel. Klasična je, ali prati najnovije trendove. Na kontrolnoj ploči su pregledni digitalni instrumenti, solidan ekran s kompletnom multimedijom i navigacijom, pa čak i kamerom za vožnju unatrag. U ovom smislu Corsa slijedi klasičnu izvedbu i, iako nešto suzdržanija je od konkurencije, zapravo nudi potpuno jednake performanse. Ono što je zanimljivo kod Corse koju smo vozili jest dizelski motor koji jamči da, ma kuda god vozili, po gradu ili autocesti, potrošnja ostaje ista i ne bi trebala prijeći 4 litre. U điru gradskim ulicama potrošnja je oko 3,8 litara, a doživljaj nove Corse najbolje se može osjetiti vožnjom uz Orsulu, dok Grad ostaje iza nas. Pravi ugođaj i dodatak jedinstvenoj panorami.
Otvoreno je šesto poglavlje
Iz prodajnog salona nas potom podsjećaju na gotovo četiri desetljeća povijesti ove šarmantne Opelove dame.
Od samog predstavljanja 1982. mala je Corsa bila Opelova priča o uspjehu. Do danas je s proizvodne trake sišlo više od 13,6 milijuna Corsi. Danas taj prodajni hit iz svijeta malih automobila otvara šesto poglavlje – kao i obično, s brojnim tehnologijama koje su kupci dosad mogli vidjeti samo u vozilima iz više klase te optimalnom opremljenošću za sve buduće zahtjeve.
Opel punom parom svojom Corsom broj 6 hrli u budućnost. Prava poslastica su prilagodljiva svjetla IntelliLux LED® Matrix, koja proizvođač također nudi prvi put u segmentu malih automobila. Uz to, tu su brojni revolucionarni pomoćni sustavi poput upozorenja na mogući frontalni sudar s automatskim kočenjem u slučaju nužde i prepoznavanjem pješaka te prilagodljiva kontrola brzine utemeljene na radaru koja čini vožnju još sigurnijom i opuštenijom.
U novoj Corsi su i pomoćnici za pakiranje i manevriranje, kao što su prednji i stražnji senzori, bočni čuvar utemeljen na senzoru te panoramska stražnja kamera koja pokriva 180 stupnjeva
Informacijsko-multimedijski uređaji kompatibilni s platformama Apple CarPlay i Android Auto: vrh ponude čine Multimedia Navi Pro s dodirnim zaslonom u boji dijagonale 25,4 cm.
Uz dužinu od 4,06 metara, upravljanje, jasan raspored i praktičnost Corse s pet sjedala ostaju vrhunski.
Mala potrošnja goriva
Posve novi portfelj motora sa znatno manjom potrošnjom goriva u usporedbi s prethodnom generacijom.
Posebno ekonomični benzinski i dizelski motori od 55 kW (75 KS) do 96 kW (130 KS) (potrošnja goriva prema NEDC-u: gradska vožnja 5,5 – 3,7 l/100 km, otvorena cesta 4,2 – 2,9 l/100 km, kombinirano 4,7 – 3,2 l/100 km, 106 – 85 g/km CO2; potrošnja goriva prema WLTP-u: kombinirano 6,2 – 4,0 l/100 km, 140 – 105 g/km CO2, preliminarne vrijednosti) za puno uživanja u vožnji uz nisku potrošnju goriva.Bogata je i ponuda modernih mjenjača, od petero i šesterostupanjskih ručnih do osmerostupanjskih automatskih (prvi put dostupni s Corsom).
Osim živahnih motora, vrhunskoj voznoj dinamici nove Corse pridonosi i lagan dizajn. Najlakša verzija modela nove generacije čak je lakša od magične granice od 1000 kilograma. Masa peterovratne verzije bez vozača iznosi svega 980 kilograma. U usporedbi s prethodnim modelom, ta je modelska varijanta korisnih 108 kilograma lakša.
Nova Corsa šalje poruku o dinamičnosti kroz sportski dizajn, posebno u kombinaciji s dvobojnom karoserijom. Linija krova podsjeća na dvosjed i 48 mm je niža nego kod prethodnog modela, no to ne utječe na prostor za glavu vozača i suvozača. Vozač sjedi 28 mm niže. Ponašanje u vožnji i vozna dinamika bolji su zahvaljujući nižem težištu. Upravljanje je responzivno i dinamično, pa je zabavnije biti iza upravljača.
Prvak aerodinamičnosti
Ovaj je prodajni hit iz segmenta malih automobila i istinski prvak aerodinamičnosti. Kao kod svih novorazvijenih Opelovih modela, inženjeri su optimizirali aerodinamičnost najnovije Corse u zračnom tunelu Istraživačkog instituta automobilskog inženjerstva i motora za vozila pri Sveučilištu u Stuttgartu. Rezultat: uz koeficijent otpora zraka Cd 0,29 i u odnosu na prethodnika dodatno smanjenim prednjim dijelom površine svega 2,13 m2, nova Corsa jedan je od najaerodinamičnijih automobila u svojoj klasi.