StoryEditor
ModaBORBOLETA GIFT BOX|

Poklon kutija za nostalgični povratak u djetinjstvo

Piše Piše: Dora Lozica Foto: Stanislav Kostić
13. ožujka 2021. - 09:33
Borboletine sitnice koje oduševljavajuStanislav Kostić

„Happy girls are the prettiest“ od samih početaka taj je citat zaštitni znak hrvatskog branda nakita Borboleta, a ovog su proljeća, pomno osmišljenom i brižno zapakiranom kutijom Borboleta gift box, vratili osmijehe na lica žena, i to one najiskrenije, iz djetinstva. Priča o Borboleti je priča o prijateljstvu, ljubavi i sreći, ali i o uspjehu. Hrvatski brand modnog nakita osnovan je 2012. godine, a gotovo 10 godina nakon, vodeći je brend nakita u Hrvatskoj, ali i regiji. Osim visokokvalitetnih materijala te jedinstvenog, unikatnog dizajna, Borboletu je uvijek krasila svježina ideja i emocija koja se utkala u svaki končić popularnih narukvica. Ovog su proljeća osmislili nešto novo, zvuči jednostavno – lijepo zapakirana kutija, no prilikom otvaranja ona vas istodobno razveseli, zainteresira i probudi davno zaboravljeno uzbuđenje bezbrižnog djetinstva.

Čista sreća s bezbroj sitnica


-Gotovo svatko je u djetinjstvu imao kutijicu u kojoj je brižljivo čuvao komadiće sreće, narukvice prijateljstva, mamin ruž, prazne bočice parfema, tajni dnevnik, bombon koji smo sakrili od brata, grožđanu mast i slično. Našla bi se povremeno u toj kutijici i koja izblijedjela ulaznica s nekog događaja koji nas se posebno dojmio. Tada smo sanjarili o škrinjama s blagom zakopanim na nekoj karipskoj plaži, maštali o tajnim gradovima od zlata, skrivenim u prašumi, lebdjeli nad zelenim brežuljcima, a kad smo odrasli, neke smo snove pretvorili u stvarnost, većinu nažalost i zaboravili, a kutijicu smo zagubili. Imamo i previše opterećenja, nemamo vremena, uostalom, kutijica sa sitnicama - pa to je djetinjasto i beskorisno! Ipak, ovih dana, u godini prepunoj izazova, ta zaboravljena prašnjava kutijica nam omogućuje da opet putujemo u mislima i obojimo i najsiviji dan, da utjehu potražimo u svakodnevnim ritualima te instinktivo pružimo ruke jedni drugima“, objasnila nam je koncept gift box-a Sanda Šeparović iz tima Borboleta, inače i vlasnica poznatog portala djeca.hr. Otvaranje kutije zaista je poseban osjećaj, poklonima nikad kraja! Boroboleta je ostvarila suradnju s brojnim hrvatskim i inozemnim brendovima kako bi svojim klijenticama omogućila što više korisnih i jedinstvenih poklona. Od poznatog, svjetskog kozmetičkog brenda Mesoestetic, glasovitog domaćeg brenda kozmetike Nikel, Nicolas, Watch-A-Porter, Muzej Iluzija, Boya, Biobaza, L'oreal, Revolution, Mladen Duduković poliklinika, Orlando,Teuta, Manuela Picard, Kuća Zelenog čaja, Cidrani, Crobucha Kombucha, Choco Concept Store, HiA Workshop, La i Lo, GLS, do brojnih ulaznica za popularne zagrebačke muzeje, poklon bonova trendovskih frizerskih i kozmetičkih salona kao i modnih dućana, primjerci zagrebačkog Melema ili YSL pudera za torbicu, zanimljivi rokovnici i čajevi iz Kuće zelenog čaja te još mnogo toga uz nezaobilazni Borboleta nakit.

Čežnja za boljim vremenima


Osim što je puna korisnih i zanimljivih poklona, kutija je i pomno upakirana kako bi oplemenila estetikom. Od početka do kraja otvaranja Borboletinog gift boxa uživate u nostalgičnom i bogatom putovanju koje cijeni trenutno zanemarene ideale ljepote i užitka u malim, ali kvalitetnim stvarima.
-Vrijeme je u kojem ljepotu nalazimo na potpuno neočekivanim mjestima, kada je životni stil poprimio sasvim drugačiji oblik, kultura postala luksuzom, a zdravlje je nevjerojatno skupocjeno. Dok svijet, zaustavljen, napeto iščekuje najintrigantniju kutiju godine, onu punu cjepiva, a mi čeznemo za stvarima koje smo do jučer uzimali zdravo za gotovo, jedno jutro ćete se probuditi i na kućnom pragu će vas dočekati kutijica. Unutar Borboleta box-a naći ćete bogati izbor pomno odabranih poklona koje ćete poželjeti podijeliti s najbližima, a i onim udaljenima. Od nas vama, uz želju da i ove godine širimo ljubav i radost. Jer to je ono što nas čini ljudima“, poručuje Sanda. U ovim teškim vremenima realizirali su jednu lijepu priču, ističu, uz pomoć svih partnera što je dokaz kako je u zajedništvu, privatnom i poslovnom, sve ljepše i lakše.

18. lipanj 2021 00:29