"Koncesionirani brod na liniji 9604 Split-Hvar-Vela Luka-Lastovo je katamaran Judita, kapaciteta više od 300 putnika, a traženi kapaciteti, brzina i red plovidbe definirani su koncesijskim natječajem", odgovaraju iz Jadrolinije na otvoreno pismo koje je jutros uputio Kuzma Tomašić, načelnik Općine Smokvica, saborskom zastupniku Branku Bačiću i županu Nikoli Dobroslaviću o povezivanju otoka Korčule s kopnom.
"Interijer katamaran Judita u potpunosti je preuređen 2016. godine te zadovoljava najviše standarde. Dodatno, i katamaran Jelena će u sezoni u sklopu sezonske linije Dubrovnik - Korčula- Hvar- Bol- Split ticati i otok Korčulu te je na taj način i povezati s njezinim administrativnim središtem gradom Dubrovnik, ali i gradom Splitom. Vezano za prodaju karata, napominjemo kako su karte za sve katamaranske linije, ali i sve ostale linije koje održava Jadrolinija, dostupne putem web prodaje ili mobilne aplikacije Jadrolinije te nije potreban odlazak na prodajno mjesto", odgovaraju iz Jadrolinije smokvičkom načelniku koji u svom pismu pita "postoje li otočani zbog Jadrolinije ili Jadrolinija postoji zbog otočana".
"Kako objasniti turistu koji dođe na prodajno mjesto Jadrolinije u devet sati ujutro i ne može kupiti kartu za Vela Luku ili Lastovo, jer su već sve karte prodane zbog malog kapaciteta katamarana. Kakvu dojam ostavljamo na turiste, kakvu sliku šaljemo u svijet? Zar moraju biti u šest sati ispred prodajnog mjesta Jadrolinije da bi kupili kartu za katamaran koji isplovljava u 15 sati", pitao je Tomašić i na to pitanje vrlo brzo dobio Jadrolinijin odgovor.
StoryEditorOCM
KorčulaSVE U SKLADU S KONCESIJOM
Jadrolinija odgovorila smokvičkom načelniku - kartu možete kupiti i internetom
23. travnja 2019. - 16:36