Dok se čeka početak radova na pelješkom mostu kojeg će kineska korporacija 'CRBC' graditi za naručitelja Hrvatske ceste, to javno poduzeće naručilo je studiju izvodljivosti prometnog povezivanja otoka Korčule i Pelješca koje dijeli 1200 metara pelješkog kanala. Iako se upravo zbog te blizine našeg najmnogoljudijeg otoka i Pelješca proteklih desetljeća razmatrala ideja gradnje mosta, to u ovome trenutku, kako je za portal novac hr. kazao gradonačelnik Korčule Andrije Fabrisa, nije opcija.
- Naravno da bi mi htjeli most do Pelješca, ali biti ćemo itekako sretni i zadovoljni kada se izgradi pelješki most kojeg tako dugo svi čekamo u ovom dijelu Lijepe Naše. Kad je u pitanju studija koju su naručile Hrvatske ceste o prometnom povezivanju Korčule i Pelješca radi se, prema informacijama kojima raspolažem, o boljoj povezanosti luke Perna na Pelješcu i luke Polačište na Korčuli – kazao je Fabris, potvrdivši kako je prometno povezivanje Korčule i Pelješca mostom dio prostornog plana županije Dubrovačko-neretvanske. Postoji i prijedlog da se Korčula i Pelješac povežu tunelom.
- To su planovi, a realnost je da ćemo morati pričekati bolju financijsku situaciju za takav projekt kao što su most ili tunel pelješkim kanalom – zaključuje Fabris.
StoryEditorOCM
KorčulaKAKO IH PROMETNO POVEZATI
Hrvatske ceste naručile rješenje za povezivanje Korčule i Pelješca, most nije opcija
14. svibnja 2018. - 01:39