StoryEditorOCM
DubrovnikPODIZANJE SVIJESTI

POŠTUJTE SVOJE SUGRAĐANE Krenula kampanja "Želiš li se mijenjati za mjesto?"

Piše dv Foto: dv
6. veljače 2019. - 18:54
Kampanji "Želiš li se mijenjati za mjesto?" koju je pokrenula splitska tvrtka Split parking službeno se pridružio i Dubrovnik.

Dubrovački paraolimpijac Mihovil Španja među zaštitnim je licima kampanje gradskog komunalnog društva Sanitat, kojoj je glavni cilj osvijestiti vozače da ne parkiraju vozila na mjestima predviđenima za invalidne osobe. Pod nazivom "Želiš li se mijenjati za mjesto" kampanja je u srijedu lansirana i u Gradu postavljanjem posebnih, personaliziranih tabli na mjestima predviđenima za zaustavljanje vozila invalidnih sugrađana.

Dubrovnik je samo jedan od gradova koji se pridružio kampanji “Želiš li se mijenjati za mjesto?’ koju je nedavno pokrenula tvrtka Split Parking kako bi motorizirane građane podsjetila na važnost poštivanja propisanih parkirnih mjesta za osobe s invaliditetom na svim gradskim parkiralištima.

- Nerijetko se može vidjeti da se pojedinci parkiraju na mjesta predviđena za osobe s invaliditetom, a ovom kampanjom nastojat će se apelirati na svijest građana kako bi bili pažljiviji prilikom parkiranja te mislili na sugrađane kojima su ta parkirna mjesta namijenjena – istaknuo je Španja, vrhunski sportaš i višestruki osvajač paraolimpijskih odličja koji je danas s...........predstavio naglaske kampanje.
 
Glavni cilj ove kampanje je upozoriti sve da ne parkiraju na mjesta predviđena za osobe s invaliditetom osim ako, naravno, i sami nemaju oznaku pristupačnosti. Kampanja za cilj ima pomoći u rješavanju još jednog velikog problema s kojim se osobe s invaliditetom susreću na čijem se rješavanju intenzivno počelo raditi u proteklim mjesecima, a to je zloporaba znaka pristupačnosti na razini cijele Hrvatske.
 
19. travanj 2024 05:33