StoryEditorOCM
DubrovnikDUBROVČANI ČEKAJU GODOTA

Još niste dobili račun za struju? HEP savjetuje što učiniti

Piše dv
20. travnja 2018. - 13:19

Kasne vam uplatnice za struju? Na stotine Dubrovčana žale se da ove godine nisu dobili nijedan račun i strahuju da će im se dugovanja nagomilati toliko da neće moći sve odjednom platiti.

Tragom učestalih poziva zabrinutih građana, pitali smo središnjicu Hrvatske elektroprivrede što se događa s ispostavom računa i kome se potrošači mogu žaliti:

- Podsjećamo kako je zbog zakonski propisanog poslovnog i informatičkog razdvajanja opskrbne djelatnosti od djelatnosti distribucije električne energije došlo do promjena u pružanju usluga korisnicima u društvima koja ih obavljaju: HEP-Operator distribucijskog sustava (HEP ODS) i HEP Elektra. Jedna od posljedica zakonski propisanog izdvajanja opskrbne djelatnosti iz HEP-Operatora distribucijskog sustava je i podjela nadležnosti. Tako je HEP-Operator distribucijskog sustava ostao nadležan za očitanje, obračun potrošnje te dostavu mjernih podataka opskrbljivačima, a opskrbljivači temeljem zaprimljenih mjernih podataka izrađuju i šalju račune za potrošenu električnu energiju. Distribucijsko područje Dubrovnik kao dio HEP-Operatora distribucijskog sustava, tako više nema uvid kada su računi poslani te se kupci koji nisu dobili račun moraju obratiti svom opskrbljivaču - objašnjavaju iz HEP-ove službe Odnosa s javnošću.

- Kako se radi o velikim sustavima, moguće je da u nekom dijelu procesa dođe do problema prilikom razmjene podataka, izrade ili dostave računa. Zbog toga i ovom prilikom molimo kupce HEP Elektre koji nisu dobili račun da se jave na e-mail elektra@hep.hr ili na besplatni telefon 0800 300303 - sugeriraju iz HEP-a.
 
 

25. travanj 2024 09:59