StoryEditorOCM
Turizam i gospodarstvoPAKET TURISTIČKIH ZAKONA

Vlada prihvatila prijedloge Srđ je Grad, Dubrovnik može utržiti dodatnih sedam milijuna kuna od kruzera

Piše DV
5. travnja 2019. - 16:05
Na sjednici Vlade prihvaćeni su prijedlozi koje je Kandidacijska lista grupe birača Srđ je Grad predložila u postupku javnog savjetovanja na temu paketa turističkih zakona, a tiču se obveze i načina plaćanja boravišne pristojbe, direktora turističke zajednice i zadaća lokalne turističke zajednice.

"Nakon što je prijedlog KLGB Srđ je Grad, u kojem se tražilo da se omogući lokalnim razinama da uvedu dodatne pristojbe, primjerice za goste brodova (prekooceanskih) za kružna putovanja (kruzera), čime bi se ostvarili dodatni prihodi koji bi bili strogo namjenski i koji bi se koristili za kreiranje proizvoda, poboljšanje infrastrukture i podizanje konkurentnosti odredišta pravno razrađen, prijedlog se našao u Nacrtu konačnog prijedloga o turističkoj pristojbi, te je prihvaćen na 150. sjednici Vlade Republike Hrvatske. Nikakav sličan prijedlog se nije nalazio u inicijalnom prijedlogu Zakona o turističkoj pristojbi koji je poslan u javno savjetovanje, te koji je prošao prvo čitanje u Hrvatskom Saboru. Na taj način će, temeljem našeg prijedloga, Gradu Dubrovniku od 2021. godine biti omogućeno utržiti dodatnih minimalno 7 milijuna kuna godišnje uvođenjem dodatne pristojbe", stoji u priopćenju Srđ je Grad.

Nadalje, smatrajući kako zbog kontinuiteta, vremena neophodnog za planiranje aktivnosti i realizaciju projekata, mora postojati sigurno vrijeme od četiri godine za mandat direktora turističkih zajednica, "a budući je inicijalnim prijedlogom zakona poslanim u javno savjetovanje njihova sudbina trebala ovisiti o dobroj (čitaj političkoj) volji Predsjednika, članova Vijeća i Skupštine turističke zajednice, na način da bi se o njegovoj / njenoj sudbini odlučivalo preglasavanjem na glasovanju o prihvaćanju Programa rada za svaku sljedeću godinu, dali smo prijedlog da direktor mora biti zaštićen za mandatno razdoblje od četiri godine".

I treće, kako pod zadacima lokalne turističke zajednice nisu bile navedene medijske aktivnosti ni odnosi s javnošću, prijedlog KLGB Srđ je Grad je bio da Zakon omogući autonomnost lokalnim turističkim zajednicama da samostalno u javnosti komuniciraju svoje aktivnosti, odnosno u suradnji s regionalnom turističkom zajednicom kada je to potrebno, te kada je riječ o aktivnostima i projektima od šireg značaja za regiju. U Nacrtu konačnog prijedloga o turističkim zajednicama i promicanju hrvatskog turizma stoje zadaće lokalne turističke zajednice koje ostvaruju preko dva milijuna noćenja godišnje, kao što je provođenje aktivnosti strateškog i operativnog marketinga (brending destinacije, online i offline aktivnosti, internetske stranice i profili društvenih mreža, sajmovi, studijska putovanja, prezentacije, partnerstva, sponzorstva i slično), ...
19. travanj 2024 21:32