Vijesti Turizam i gospodarstvo

BENJAMIN BABIĆ, DIREKTOR METRO CASH &CARRY DUBROVNIK VELEPRODAJNOG CENTRA

U našem novom centru ugostitelji i hotelijeri s dubrovačkog područja naći će sve što im treba na jednom mjestu

BENJAMIN BABIĆ, DIREKTOR METRO CASH &CARRY DUBROVNIK VELEPRODAJNOG CENTRA
Zahvaljujući kvaliteti asortimana i tržišnoj relevantnosti, METRO u međunarodnim okvirima surađuje s nekim od najpoznatijih gastronomskih brendova, kao što su Michelin, Gault&Millau i Bocuse d'Or.

Zbog čega ste se odlučili na širenje dosadašnjeg drive-in dostavnog centra u Dubrovniku u METRO veleprodajni centar?
Dosad smo u Dubrovniku, odnosno u poslovnoj zoni Čibačau Župi dubrovačkoj imali drive – in centar, gdje smo radili dostavu iz Splita, no zbog velike potražnje ugostitelja, njegovi kapaciteti postali su nedovoljni. Kako bi na dubrovačkom području ponudili još bolju uslugu te proširili našu ponudu, odlučili smo se otvoriti METRO Cash &Carry veleprodajni centar koji počinje raditi početkom travnja.
Koliko je METRO stajala ta investicija i koliko će Dubrovčana u novom centru pronaći posao?
Sveukupna investicija u naš novi centar je 10 milijuna kuna, a u njemu smo zaposlili trideset novih ljudi koji su već prošli obuku u našim centrima u Splitu i Zadru kako bi ovdje našim kupcima pružili usluga na najvišoj razini.
Što Dubrovčani, s obzirom da je turizam glavna gospodarska grana na ovom području, mogu očekivati u vašem novom veleprodajnom centru, kakve će im pogodnosti donijeti?
Novi METRO veleprodajni centar omogućit će ugostiteljima i hotelijerima s dubrovačkog područja unaprijeđenu uslugu i pristup cjelokupnom ugostiteljskom asortimanu METRO-a. Volio bih posebno napomenuti kako je METRO za ugostitelje razvio posebne brendove – METRO Chef, METRO Professional i METRO Premium, koji su posebnim pakiranjima i funkcionalnim benefitima prilagođeni potrebama ugostitelja. Tako da, osim što ponudu kontinuirano obogaćujemo inovativnim proizvodima po konkurentnim cijenama, dubrovački kupci u novome centru mogu očekivati široku ponudu svježeg voća i povrća, ribe, mesa i gastro opreme.
Po čemu je poslovanje METRO-a specifično u odnosu na ostale trgovačke lance na dubrovačkom području?
Ponuda i usluge prvog METRO centra na području Dubrovnika prilagođeni su profesionalnim potrebama ugostitelja koji sada u njemu mogu pronaći sve što im je potrebno za poslovanje. Želimo biti podrška dubrovačkim ugostiteljima u širenju i podizanju kvalitete njihove ponude, kao i osnaživanju konkurentnosti poslovanja. Vjerujem kako će novi centar, koji nudi još bolju i bogatiju uslugu, tome pridonijeti. Grad Dubrovnik i dubrovačko područje su značajni za hrvatski turizam, zato je bitno da ugostiteljsko-hotelijerski sektor ima odgovarajućeg partnera.
Surađujete li s hrvatskim proizvođačima? Koje hrvatske proizvode dubrovački ugostitelji mogu očekivati u vašoj ponudi?
Dubrovačkim ugostiteljima želimo osigurati da ponudu obogate kvalitetnim lokalnim proizvodima, tako da će se u našoj ponudi nalaziti proizvodi velikog broja hrvatskih dobavljača i proizvođača. Od hrvatskih vina, domaćeg voća i povrća, mesa, sve do jadranske ribe i plavoperajne jadranske tune tvrtke 'Pelagos net farma' s kojom smo nedavno sklopili ugovor o suradnji, zahvaljujući kojemu hrvatskom tržištu ekskluzivno nudimo plavoperajnu jadransku tunu sushi/sashimi kvalitete. Uz spomenuto, istaknuo bih našu suradnju s Agencijom za ruralni razvoj Istre (AZRRI), koja okuplja istarske uzgajivače autohtonog hrvatskog goveda boškarian te poljoprivredno gospodarstvo Orehovec s kojim surađujemo duži niz godina, a koje posebno po uzgoju peradi na prirodan način.
Prije nego što ste preuzeli aktualni položaj, dvije ste godine vodili METRO centar u Poreču, a prije toga stekli međunarodno iskustvo. Što biste istaknuli kao najrelevantnije u profesionalnom iskustvu kojim preuzimate centar u Dubrovniku?
U METRO-u sam se zaposlio kroz managment program METRO Potentials kroz koji se u dvije godine pripremaju mladi i ambiciozni stručnjaci za vodeće pozicije u kompaniji. Tijekom te dvije godine usavršavao sam se u Njemačkoj, Japanu, Nizozemskoj i Češkoj, a nakon što sam završio program zauzeo sam mjesto direktora centra u Poreču. Taj centar je najmanji METRO centar u Hrvatskoj, ali je, kakav će biti i ovaj dubrovački, u potpunosti orijentiran na ugostiteljstvo i hotelijerstvo pa će mi to iskustvo iz Poreča dobro doći u Dubrovniku.
Spomenuli ste Japan, što znači da je METRO globalna tvrtka. Koliko centara ima u svijetu?
METRO je vodeća međunarodna tvrtka specijalizirana za veleprodaju hrane koja posluje u 25 zemalja s više od 750 centara i 21 milijun profesionalnih kupaca. Zahvaljujući kvaliteti asortimana i tržišnoj relevantnosti, METRO internacionalno surađuje s nekim od najpoznatijih gastronomskih brendova, kao što su Michelin, Gault&Millau i Bocuse d'Or.

Naslovnica Turizam i gospodarstvo

Najčitanije

Odustali pred ciljem, ali ne žale

Odustali pred ciljem, ali ne žale
Ova grupa mladih turista stigla je sa sjevera Europe, iz Poljske. To su autostoperi kojima je cilj što brži dola...
Odustali pred ciljem, ali ne žale

Prodani Dubrovački vrtovi sunca!

Prodani Dubrovački vrtovi sunca!
Dubrovački vrtovi sunca u Orašcu imaju novog vlasnika, kinesku korporaciju HNA Tourism group. Potkraj rujna fina...
Prodani Dubrovački vrtovi sunca!

Najnovije

Motociklist udario u autobus Libertasa

Motociklist udario u autobus Libertasa
U prometnoj nesreći koja se dogodila jutros oko 8.30 na Lapadskoj obali jedna je osoba ozlijeđena. Do nesreće je...
Motociklist udario u autobus Libertasa