Vijesti Turizam i gospodarstvo

PREDSTAVLJANJE HRVATSKE TURISTIČKE PONUDE NA SAJMU NEW YORK TIMES TRAVEL SHOW

Hrvatska među top 5 najpopularnijih destinacija na američkom tržištu

PREDSTAVLJANJE HRVATSKE TURISTIČKE PONUDE NA SAJMU NEW YORK TIMES TRAVEL SHOW
Hrvatska turistička zajednica i ove je godine organizirala predstavljanje hrvatske turističke ponude na sajmu New York Times Travel Show, koji se u svom 16. izdanju održava od 25. do 27. siječnja u New Yorku. Na sajmu sudjeluje više od 560 izlagača, uključujući i 170 predstavnika nacionalnih turističkih organizacija iz cijelog svijeta te više od 30.000 potencijalnih putnika i predstavnika turističkog sektora. Hrvatski štand obišao je i direktor Hrvatske turističke zajednice Kristjan Staničić, a svoju ponudu na sajmu predstavljaju turističke zajednice grada Zagreba te Zadarske, Splitsko-dalmatinske i Dubrovačko- neretvanske županije.
 
„Na američkom tržištu Hrvatska je među top pet emerging destinacija što potvrđuje snažan rast turističkog prometa iz SAD-a u posljednjih nekoliko godina. Informacije koje smo dobili od naših partnera upućuju na još jednu odličnu turističku godinu. Naime, određene projekcije govore o rastu prometa s tržišta SAD-a u ovoj godini po stopi od 15 do 20 posto“, izjavio je direktor Staničić, dodavši kako je samo tijekom prošle godine s tržišta SAD-a ostvareno više od 580 tisuća dolazaka i 1.6 milijuna noćenja, što u odnosu na 2017. godinu predstavlja rast od visokih 22 posto u dolascima i 18 posto u noćenjima. Prilikom svog posjeta New Yorku Staničić se susreo s Terry Daleom, predsjednikom Udruženja američkih turoperatora USTOA, te ostalim predstavnicima partnera i agencija kao što su Virtuoso, Signature Travel Network i dr. Sajam je posjetila i hrvatska konzulica u New Yorku Lidija Babić.
 
U prilog rastu putovanja iz SAD-a prema Hrvatskoj ide i povoljna gospodarska situacija u SAD- u, prisutnost hrvatske ponude u katalozima svih ključnih turističkih subjekata, kao i generalna popularnost naše zemlje na američkom tržištu što potvrđuju i osvojene prestižne Travvy nagrade, ali i brojne medijske objave poput one u The New York Times Magazineu gdje je objavljena lista 52 mjesta koja se moraju posjetiti u 2019. godini, a među kojima su navedeni Zadar i okolni otoci. Pozitivnim trendovima će pridonijeti i najavljeni let American Airlines kompanije koji će prometovati od lipnja do listopada na relaciji Philadelphia – Dubrovnik.
 
„Rezultati istraživanja „Affluent Traveler Collection (ATC)“ pokazuju da se Hrvatska, uz Island, Južnu Afriku, Japan i Italiju nalazi na popisu najtraženijih destinacija u 2019. godini.
 
Istraživanja među članovima USTOA-e pak pokazuju da se naša zemlja, uz Island, Kambodžu,  Kolumbiju, Vijetnam, Portugal, Butan, Boliviju, Burmu i Etiopiju nalazi na popisu najbrže rastućih destinacija. Svoje mjesto Hrvatska ima i u ponudi Virtuosa, koji je za 2019. godinu pripremio devet obaveznih iskustava, od kojeg se jedno odnosi na Hrvatsku koja se našla u odabranom društvu destinacija kao što su Novi Zeland, Španjolska, Maldivi i dr.“, izjavila je direktorica predstavništva HTZ-a u New Yorku Ina Rodin.
 
Naslovnica Turizam i gospodarstvo

Najčitanije

Odustali pred ciljem, ali ne žale

Odustali pred ciljem, ali ne žale
Ova grupa mladih turista stigla je sa sjevera Europe, iz Poljske. To su autostoperi kojima je cilj što brži dola...
Odustali pred ciljem, ali ne žale

Prodani Dubrovački vrtovi sunca!

Prodani Dubrovački vrtovi sunca!
Dubrovački vrtovi sunca u Orašcu imaju novog vlasnika, kinesku korporaciju HNA Tourism group. Potkraj rujna fina...
Prodani Dubrovački vrtovi sunca!

Najnovije