StoryEditorOCM
KulturaODABRAN VIZUALNI IDENTITET

BARJAK '2019. – Orlandova godina'

Piše DV
31. listopada 2018. - 12:11
„Barjak“ dizajnerskog studija Šesnić&Turković prvonagrađeni je rad odabran na javnom natječaju za dizajn vizualnog identiteta: ''2019. – Orlandova godina''.

"Ocjenjivački sud u svom obrazloženju između ostalog navodi da prvonagrađeni koncept Orlandove godine nastavlja dubrovačku tradiciju nerazmetljivog, elegantnog i skladnog oblikovanja čime se obogaćuje dubrovačka nematerijalna baština te da će odabrani vizualni identitet doprinijeti kako prepoznatljivosti same obljetnice, tako i kvaliteti njenog obilježavanja", stoji u priopćenju Grada Dubrovnika.
 
Povodom 600-te obljetnice postavljanja Orlandovog stupa Gradsko vijeće Grada Dubrovnika proglasilo je 2019. godinu ''Orlandovom godinom''. Radi definiranja kvalitetnog, stručno projektiranog vizualnog identiteta navedene obljetnice, Grad Dubrovnik raspisao je javni Natječaj za dizajn vizualnog identiteta: ''2019. – Orlandova godina''.

Tehnička komisija utvrdila je da od devet pristiglih radova, četiri zadovoljavaju formalne pretpostavke za ulazak u proces ocjenjivanja.

Članovi Ocjenjivačkog suda pregledali su sadržaj natječajnih radova te izvršili  kontrolu ispunjenja uvjeta Natječaja na temelju obaveznog sadržaja i privitaka navedenih sukladno Općim uvjetima Natječaja te su ocijenili natječajne radove. Radove su ocjenjivali i razmatrali prema sljedećim kriterijima: visoki strukovni standardi, promišljenost u pristupu natječajnoj temi, ponuđeni komunikacijski sustav s kapacitetom za brojne raznorodne primjene, jednako dobro funkcioniranje u tradicionalnim i novim medijima, mogućnost prilagodbe, mutacije predloženog rješenja s ciljem stvaranja kontekstualne veze s kulturnim sadržajem, primjenjivost i dosljednost te inovativnost i originalnost rješenja.
24. travanj 2024 00:37