StoryEditorOCM
Hrvatskapripreme za goste

Marketinška kampanja za pokretanje međunarodnih letova prema Dubrovniku

Piše PSD.
26. svibnja 2020. - 11:57

Grad Dubrovnik u suradnji s Turističkom zajednicom grada Dubrovnika i Zračnom lukom Dubrovnik razvio je marketinšku kampanju koja se pokreće prema aviokompanijama, a sve kako bi se prijevoznike u zračnom prometu nakon otvaranja granica Europske unije potaknulo na uvođenje letova prema Dubrovniku koji se, uza sve svoje privlačne faktore, nameće i kao epidemiološki sigurna turistička destinacija.

U sklopu pripremnih radnji usmjerenih prema što skorijoj aktivaciji turističkog prometa kao okosnice dubrovačkoga gospodarstva, gradonačelnik Mato Franković održao je preko videoveze sastanke s hrvatskim veleposlanikom Ujedinjenog Kraljevstva Velike Britanije i Sjeverne Irske Andrewom Stuartom Dalgleishom te veleposlanikom Sjedinjenih Američkih Država u Republici Hrvatskoj Robertom Kohor...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
18. travanj 2024 13:01