StoryEditorOCM
Hrvatska i svijetNA TURISTIČKOM SAJMU

U Madridu predstavljen turistički brend 'Putevima prošlosti'

Piše DV
24. siječnja 2019. - 14:48
Turistička zajednica Dubrovačko-neretvanske županije i Dominium Travel, projektni partneri EU projekta Ruralna poučna, turističko-etnografska turistička atrakcija na španjolskom Međunarodnom turističkom sajmu koji se održava od 23. do 27. siječnja u Madridu predstavili su turistički brend Putevima prošlosti.
Stvaranje i promocija kulturne i etnografske ponude pod zajedničkim brendom Putevima prošlosti uključuje četiri nove turističke atrakcije na ruralnom i otočnim dijelovima Dubrovačko-neretvanske županije; to su uređene i označene Tematske staze Babino polje i Austrijski put na Mljetu te Gradski muzej Korčula smješten u palači Ismaeli-Gabrielis, Muzej zlata i srebra Smokvica i Zavičajna kuća Dubrovačkog primorja čije se otvaranje očekuje do kraja godine.
Putnička agencija Dominium Travel osmislit će i promovirati nove paket aranžmane koji će uključivati posjet obnovljenim turističkim atrakcijama u Slanom, Korčuli, Smokvici i Mljetu uz predstavljanje eno-gastro ponude lokalnih proizvođača. Turistička zajednica DNŽ zadužena je za stvaranje i promociju brenda Putevima prošlosti, a nastavit će s njegovim predstavljanjem i na ostalim turističkim sajmovima.
Projekt čiji je nositelj Dubrovačko-neretvanska županija, administrativno vodi Regionalna agencija DUNEA te partneri Općina Dubrovačko primorje, Općina Mljet, Općina Smokvica, Grad Korčula, Korčulanska razvojna agencija KORA, Sveučilište u Dubrovniku, Hrvatski restauratorski zavod i Obrt Depolo uz spomenute Turističku zajednicu DNŽ i Dominium Travel.
Projekt je vrijedan 33.872.704,57 kuna, ukupni prihvatljivi troškovi 32.645.708,48 kuna, od čega su bespovratna sredstva u iznosu od 27.748.345,48 kuna iz Europskog fonda za regionalni razvoj.
16. travanj 2024 16:31