Vijesti Hrvatska i svijet

DUBROVKINJE PITAJU HRVATSKU POŠTU

'Zašto nam stižu otvoreni paketi?'

DUBROVKINJE PITAJU HRVATSKU POŠTU
Jedna mama je na facebooku iznijela svoj problem s paketom koji joj je došao otvoren.
- Došao mi je paket i otišla sam u poštu po njega. Kad su mi ga dali, vidjela sam da je otvaran. Rekla sam im to, a oni su tvrdili da se raspukla kutija. Na kutiji se jasno vidio trag otvaranja od noža ili nekog drugog oštrog predmeta. Nakon rasprave su priznali da je otvarana, ali da nisu oni. Što mogu očekivati i kakva su moja prava? U paketu ne fali ništa. Transfer paketa putem Pošte je usluga. Nikakvo otvaranje nije prihvatljivo. Nemaju pravo na to. To su moje privatne stvari. Paket je poslan unutar Hrvatske, tako da nema carine. Paket ide u Zagreb, pa u Split i tek onda u Dubrovnik. Nije bilo naljepnice da je paket otvaran radi sigurnosne ili bilo koje druge sumnje - kaže ova dobro upućena mama iz Dubrovnika.
I nije usamljena u ovakvim slučajevima. I druge Dubrovkinje potvrđuju njene riječi i navode vlastite primjere u kojima im je stigao otvoren paket. Neke navode da su im stvari bile i oštećene, ali su u pošti uvijek našli zgodan izgovor.
- U našoj pošti su mi rekli da se vidi da je otvarano, ali da nisu oni otvarali. Napisali smo prigovor u kojem tražim naknadu za odštetu paketa i naknadu za povrat poštarine pa ćemo vidjeti hoće li to odobriti oni u Zagrebu - rekla je ova mama s početka priče.

'Ne znamo ništa bez brojeva pošiljaka'

Hrvatsku poštu pitali smo 'zašto paketi, poslani unutar Hrvatske, u Dubrovnik ponekad dolaze otvarani, na što nam se požalilo nekoliko Dubrovkinja? Na paketima nije bilo naljepnice koja potvrđuje da je paket otvaran iz sigurnosnih ili sanitarnih razloga'. Njihov odgovor prenosimo u cjelosti:
- Zahvaljujemo na upitu. Kako nemamo brojeve pošiljaka, ne možemo odgovoriti na konkretne navode. Ukoliko nam dostavite brojeve pošiljaka, moći ćemo ne terenu točno provjeriti sve detalje dostave. Ukoliko u dostavni ured stigne pošiljka koje je oštećenog pakiranja sastavlja se komisijski zapisnik o nepravilnosti pošiljke te se takve pošiljke ne iznose na dostavu već se primatelju dostavlja obavijest o prispijeću pošiljke. U prisustvu primatelja u poštanskom se uredu sastavlja zapisnik te primatelj odlučuje hoće li pošiljku primiti ili će se vratiti pošiljatelju. Na isti način se postupa ukoliko primatelj prilikom isporuke prijavi oštećenje - kažu iz Korporativnih komunikacija Hrvatske pošte.
- Napominjemo kako je Općim uvjetima za obavljanje univerzalne usluge propisana obveza pošiljatelja da pošiljke pakira na način da se zaštiti sadržaj, spriječi oštećenje ili umanjenje sadržaja pošiljke, zaštite druge pošiljke, imovina i radnici Hrvatske pošte (članak 29.). Člankom 32. Općih uvjeta propisano je i kad je dozvoljeno otvaranje i prepakiranje sadržaja pošiljke od strane Hrvatske pošte. Naši radnici postupaju u skladu s navedenim Općim uvjetima i drugim propisima kojima je uređen način dostave pošiljaka. Na žalost, bez brojeva pošiljke ne možemo točno utvrditi o čemu se radi, ali u pravilu se pošiljke oštećenog sadržaja ne uručuju na adresi već se u poštanskom uredu, u prisustvu primatelja pošiljke, sačinjava zapisnik. Primatelj tada sam odlučuje želi li pošiljku primiti ili vratiti pošiljatelju - zaključuju u svom odgovoru.
Naslovnica Hrvatska i svijet

Najčitanije

Najnovije

MJESEC IZ SNOVA Dubrovnik dobio i šestu

MJESEC IZ SNOVA Dubrovnik dobio i šestu
Nastavili su košarkaši Dubrovnika pobjednički niz. Pobjeda kod kuće protiv splitskog Universitasa u 10. kolu Prv...
MJESEC IZ SNOVA Dubrovnik dobio i šestu

VREMENU UNATOČ Detour rasplesao Stradun

VREMENU UNATOČ Detour rasplesao Stradun
Treći festivalski vikend na 5. Dubrovačkom zimskom festivalu na Stradun je doveo grupu Detour. Unatoč nepovoljni...
VREMENU UNATOČ Detour rasplesao Stradun