Sport Automobilizam

45. IZDANJE INA DELTA RALLYJA, NAJSTARIJE I NAJCJENJENIJE HRVATSKE AUTOMOBILISTIČKE MANIFESTACIJE

NIKO PULIĆ OPET JURIO S DAVOROM DEVUNIĆEM Dvostruki osvajači 'Delte' jesu veterani, ali nisu za staro gvožđe!

45. IZDANJE INA DELTA RALLYJA, NAJSTARIJE I NAJCJENJENIJE HRVATSKE AUTOMOBILISTIČKE MANIFESTACIJE
Dvadeset i pet godina je prošlo od njihove prve pobjede na 'Delti'. Slavili su potom i iduće godine, 1995. godine. Dugi niz godina nisu sjeli skupa, a ove su se našli te odlučili ponovno voziti. 'Zagrijali' su se na Opatija Rellyju prije mjesec dana, a sad su nastupili na najstarijoj i najcjenjenijoj hrvatskoj automobilističkoj manifestaciji. Nisu svoj povratak obilježili novim slavljem u 'generalci', nisu stigli do treće pobjede, ali su najbolji domaći vozači na ovogodišnjem, 45. izdanju INA Delta Rellyja te 55-godišnji Niko Pulić te sedam godina stariji Davor Devunić, članovi Auto kluba Dubrovnik racing (Devunić je iz Zagreba), primaju čestitke. Jurili su u Opel Adamu R2. Deveti su u ukupnom poretku, drugi za hrvatskom prvenstvo, a prvi u klasi. 

Slovenski prvaci Rok Turk i Blanka Kacin su se upisali na listu pobjednika 'Delte'. Poslije deset brzinskih ispita, na širem zagrebačkom okruženju, i itinerera duljeg od 400 kilometara, njihov Hyundai i20 R5 bio je najbrži. Druga je bila posada Auto kluba Delta Sport Zagreb u Škoda Fabii R5 s Mađarima, Krisztianom Hidegom i Istvanom Kerekom, koja je odnijela pobjedu za hrvatsko prvenstvo. 

Među prvom desetoricom, uz Turka, su bile još četiri slovenske posade, tri mađarske, jedna češka te jedna hrvatska (Pulić i Devunić). Inače, sa starta ovogodišnje 'Delte' krenula je 81 posada iz šest zemalja u čak 11 bodovnih konkurencija od kojih je najjača ona za FIA Europski rally Trophy. Na cilj, isto mjesto, stiglo ih je 54. Većinom su odustajanja bila tehničke naravi, ali bilo je i nekoliko težih izlijetanja.

45. INA DELTA RELLY
Generalka: 1. Turk-Kacin
(Slovenija, Hyundai i20 R5) 1:33:13,0 sati, 2. Hideg-Kerek (Hrvatska-AK Delta Sport, Škoda Fabia R5) +32,2 sekunde, 3. Kovacs-Gergelly (Mađarska, Ford Fiesta R5) +2:58,4 minuta, 4. Fischer-Buna (Mađarska, Škoda Fabia R5) +4:44,7, 5. Zrinski-Vidmar (Slovenija, Peugeot 208 R5) +6:36,8, 6. Peljhan-Čar (Slovenija, VW Polo Proto) +7:03,9, 7. Grossi-Kavčič (Slovenija, Citroen C2 R2 Max) +8:17,5, 8. Smekal-Vybiral (Češka, Citroen DS3 R3T) +8:28,5, 9. Pulić-Devunić (Hrvatska-AK Dubrovnik Racing, Opel Adam R2) +8:31,2, 10. Novak-Ocvirk (Slovenija, Opel Adam R2) +8:34,1 minut.
 
Naslovnica Automobilizam

Najčitanije

Najnovije