StoryEditor
Moj apartmanSavršena destinacija

Hrvatska turistička zajednica provodi veliku promotivnu kampanju na sedam europskih tržišta

19. lipnja 2020. - 13:16

Hrvatska turistička zajednica provodi veliku promotivnu kampanju "The Vacation You Deserve Is Closer Than You Think" (Odmor koji zaslužuješ ti je bliže nego što misliš) na sedam europskih tržišta, i to u Sloveniji, Austriji, Njemačkoj, Mađarskoj, Češkoj, Slovačkoj i Poljskoj.

Kampanja će biti aktivna tijekom lipnja i srpnja, a provodi se intenzivnim oglašavanjem na društvenim mrežama Facebook i Instagram, oglašavanjem na YouTubeu, plasiranjem oglasa preko najgledanijih TV kanala, najčitanijih portala i tiskovina na pojedinom tržištu, ali i vanjskim oglašavanjem na billboardima, city lightsovima i digitalnim panelima.

Promotivni materijali i oglasi kreirani za oglašavanje prilagođeni su za svih šest jezičnih varijanti te uključuju turističke proizvode koji su nabolje prihvaćeni na određenim tržištima i motiv su dolaska gostiju u ovo doba godine, a to su sunce i more, nautika, prirodne ljepote, aktivni turizam kroz cycling, kamping, ali i kulturna ponuda.

U sklopu kampanje kreiran je i novi promotivni video, od 30 i od 15 sekundi, koji će biti korišten za oglašavanje na online i offline kanalima na navedenim tržištima.

Pozitivne reakcije

– Prve povratne reakcije na pokrenutu kampanju su iznimno pozitivne, vjerujemo da će potaknuti naše tradicionalno vjerne goste s tržišta u okruženju da svoj odmor provedu u našoj zemlji. Uz kampanju koju provodimo, na dnevnoj bazi brojnim partnerima, touroperatorima, agentima i turistima preko mreže naših predstavništva komuniciramo o najnovijim informacije o mogućnostima prelaska hrvatske granice, spremnosti smještajnih objekata za prijem gostiju, epidemiološkim uputama ponašanja na plažama, bazenima i ugostiteljskim objektima. Svakim novim danom polako se budi optimizam te vjerujem da će u konačnici naš turistički promet tijekom lipnja, srpnja i kolovoza biti puno bolji nego što smo se nadali prije mjesec dana na vrhuncu krize izazvane pandemijom koronavirusa – kazao nam je direktor HTZ-a Kristjan Staničić.

Napomenuo je i kako će kada se stvore dobri epidemiološki uvjeti i pozitivno ozračje za putovanje, ista kampanja krenuti i na tržištima Italije, Francuske i Nizozemske.

I dalje, i šire


Podsjećamo, kako se na tržištima koja su za hrvatski turizam prvenstveno aviodestinacije poput Velike Britanije, Skandinavije, SAD-a, Kanade, Kine, Južne Koreje provodi kampanja preko online platforme "Enjoy The View From Croatia" u koju se svojim fotografijama i videspotovima mogu uključiti svi dionici hrvatskoga turističkog sektora.

Izdvojeno

21. srpanj 2020 08:30