StoryEditorOCM
Auto motosuzuki vitara

Testirali smo: turbobenzinac u kombinaciji s hibridom još je življi i dojmljiviji u vožnji

Piše Zdravko Juričko
23. ožujka 2020. - 06:28

Suzuki je odlučno krenuo u izmjenu game motora blagim ili mild hibridima koji kombiniraju upotrebu elektromotora/generatora s klasičnim benzinskim motorom, pri čemu se baterija puni energijom dobivenom jedino radom agregata s unutarnjim sagorijevanjem.

Pravi primjer za takvo što je najpopularniji Suzukijev SUV Vitara s prednjim pogonom, koja je s laganim redizajnom na postojeći 1,4-litreni turbobenzinski motor dobila blagu hibridnu tehnologiju s 48-voltnim električnim sklopom. Time je dobiveno rješenje za smanjenje emisija štetnih plinova i zadovoljavanje oštrih normi Europske unije.

Uz prigušenog turbobenzinca čija je snaga 129 KS, glavni elementi električnog sklopa su elektromotor snage 10 kW ili 13,6 KS, litijska baterija i pretvarač s 48 na 12 volti. Ova voltaža od 48 V se ko...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
17. travanj 2024 01:05