StoryEditor
ShowbizJaki autorski dvojac surađuje na novom inozemnom projektu

Huljić i Bregović kroje mediteranski album

Piše PSD.
28. ožujka 2008. - 20:25
To je zvuk  zemalja koje su dio Mediterana. Naš je eksperiment vrlo osjetljiv - kaže splitski skladatelj o zajedničkom projektu s Goranom Bregovićem, u koji planiraju uključiti i strane pjevače

Šuškanja o glazbenoj suradnji i beogradskim susretima Tonča Huljića i Gorana Bregovića, dvojice skladatelja s ovih prostora koji su ostvarili uspješne inozemne karijere, nedavno je potvrdio i sam splitski skladatelj u svojemu intervjuu na Drugom programu Hrvatskog radija, u emisiji “Turki Party”, urednika i voditelja Zlatka Turkalja.

- Počeo sam raditi solistički album za inozemno tržište. Prebacujem se u druge žanrove jer volim eksperimentirati s glazbom. Nešto smo Goran Bregović i ja počeli čačkati kako bismo pokušali stvoriti nekakav mediteranski zvuk - izjavio je Huljić, priznajući kako je u pitanju bila njegova ideja.

- Riječ je o zvuku svih zemalja koje su dio Mediterana, bez obzira radi li se o Tunisu, Alžiru, Italiji, Grčkoj, Hrvatskoj, Španjolskoj, Francuskoj... Naš je eksperiment vrlo osjetljiv. Najprije smo kao bazu imali ideju o klavirskom albumu s minimalističkim aranžmanima, ali sada smo opet došli do pjevanja. Tako bismo u priču uključili i pjevače iz svake od tih zemalja. Uglavnom u pitanju je projekt o kojemu ne bih volio previše govoriti - šturo je otkrio splitski skladatelj.

Tonči Huljić poznat je po svojemu paralelnom djelovanju na više fronti. Osim pisanja glazbe za razne izvođače, što za domaće što za inozemno tržište, te produkcije sapunica i serija, posljednjih je nekoliko godina bio zaokupljen i autorskim projektom koji ipak neće ugledati svjetlo dana.

- U pitanju je materijal koji nije objavljen i neće ni biti. Riječ je albumu s čije sam dvije trećine zadovoljan, ali s jednom nisam. Pogođene su melodija i atmosfera, ali nisam uspio dobiti prepoznatljivu boju. Čim su za prvih preslušavanja počele komparacije u stilu “ovo mi je kao Vangelis, ovo mi je kao Jean Michel Jarre”, rekao sam samo sebi: “OK, zaboravi, to nije ta priča.” Jer potrebno je dobiti svoj zvuk.

Zato i jesu najskuplji producenti koji uspiju dobiti prepoznatljiv zvuk, a to znači da u prvom trenutku čim čujete nekog izvođača, prije negoli počne pjevati i svirati, morate znati da je to on. U svakom slučaju, u pitanju je dobar materijal koji, nažalost, nema zvučni identitet, da bi se moglo reći kako je to Huljić - objasnio je skladatelj koji već dvije godine radi i na svojemu prvom glazbeno-scenskom djelu, priči o Nostradamusu.

Došen: Taj se zna fino prodati

“Tonči Huljić nije glazbenik, on je biznismen. Dovoljno smo dobri, pa to mogu slobodno reći. I od svojih početaka je svjestan toga. Puno je više biznismen nego skladatelj kalibra Đorđa Novkovića, Arsena Dedića, Zdenka Runjića... Tonči se uvijek zna dobro prodati. I svaka mu čast na tome”, rekao nam je nedavno Mato Došen, cijenjeni glazbeni producent koji se nakon dvadeset godina provedenih u Španjolskoj vraća u Zagreb.

 

Izdvojeno

02. srpanj 2020 22:00