Posljednja kampanja Borboleta nakita pod nazivom “From Paris with Love” inspirirana je ljubavlju, ne samo prema gradu u kojem je snimljena, a koji je upravo proživio neke od najdramatičnijih dana u novijoj povijesti, nego i prema onim malim trenucima koji svakodnevno obilježavaju naše živote.
Pariške ulice, parkovi i mostovi svjedočili su bezbroju takvih trenutaka i ne daju se, bez obzira na sve, pa je ideja ove kampanje da ljudi osvijeste koliko je važno, u brzini života, na trenutak se zaustaviti, pogledati oko sebe i biti sretan i zahvalan.
Ove zime popularna Candy linija Borboleta narukvica dobila je "pojačanje" zimskih boja, kao i logo privjesaka u punom srebru s pozlatom, pa kampanjom dominiraju tople boju poput zlatne, smaragdnozelene i antikno roze.
Novost je i da su...
Pariške ulice, parkovi i mostovi svjedočili su bezbroju takvih trenutaka i ne daju se, bez obzira na sve, pa je ideja ove kampanje da ljudi osvijeste koliko je važno, u brzini života, na trenutak se zaustaviti, pogledati oko sebe i biti sretan i zahvalan.
Ove zime popularna Candy linija Borboleta narukvica dobila je "pojačanje" zimskih boja, kao i logo privjesaka u punom srebru s pozlatom, pa kampanjom dominiraju tople boju poput zlatne, smaragdnozelene i antikno roze.
Novost je i da su...