StoryEditorOCM
ModaVOLIMO IH NA ZAPEŠĆIMA

'Iz Pariza s ljubavlju' kao dar pod bor...

Piše PSD.
25. studenog 2015. - 10:15
Posljednja kampanja Borboleta nakita pod nazivom “From Paris with Love” inspirirana je ljubavlju, ne samo prema gradu u kojem je snimljena, a koji je upravo proživio neke od najdramatičnijih dana u novijoj povijesti, nego i prema onim malim trenucima koji svakodnevno obilježavaju naše živote.

Pariške ulice, parkovi i mostovi svjedočili su bezbroju takvih trenutaka i ne daju se, bez obzira na sve, pa je ideja ove kampanje da ljudi osvijeste koliko je važno, u brzini života, na trenutak se zaustaviti, pogledati oko sebe i biti sretan i zahvalan.

Ove zime popularna Candy linija Borboleta narukvica dobila je "pojačanje" zimskih boja, kao i logo privjesaka u punom srebru s pozlatom, pa kampanjom dominiraju tople boju poput zlatne, smaragdnozelene i antikno roze.

Novost je i da su...
Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
25. travanj 2024 13:52