Trgovački lanac Studenac ispričava su se svim kupcima koji su oštećeni isticanjem pogrešnih cijena. Pozivaju oštećene kupce da im se jave kako bi dobili gratis kupone. Potaknuli su ih na to tekstovi u Dubrovačkom vjesniku u kojima su se kupci požalili na neažurirane cijene u trgovinama Studenca na Mljetu, Pelješcu...
Slučaj s Mljeta: ‘Upozorio sam djelatnice, one sliježu ramenima, a ja ne volim kad me prave budalom‘
Ispričavamo se našim kupcima koji su doživjeli bilo kakve neugodnosti u našim trgovinama. Tijekom priprema i izmjena redovnih i akcijskih ponuda, cijene artikala ažuriraju se u našem središnjem informacijskom sustavu, koji je izravno povezan s blagajnama. Međutim, zbog povećanog opterećenja tijekom ljetne sezone, a posebice 14. kolovoza zbog neradnog dana koji je uslijedio, opterećenje na trgovine se povećalo. Stoga je u našim trgovinama na području Splitsko-dalmatinske te Dubrovačko-neretvanske županije, posebice na otocima, došlo do kašnjenja u ažuriranju cijena na policama. Ovdje se radi o ljudskoj pogreški uslijed većeg obujma posla, nipošto nije riječ o nepoštenoj praksi, odnosno o namjernom zavaravanju i stavljanju kupaca pred gotov čin na blagajni.
Poduzimamo hitne korake kako bismo ispravili ove nepravilnosti i dajemo sve od sebe da ih bude što manje u budućnosti.
Kako bismo pokazali svoju predanost kupcima, pozivamo sve koji su na blagajni plaćali veću cijenu nego što je prikazana na polici da nam se jave na adresu e-pošte upiti-pohvale@studenac.hr s opisom situacije, lokacijom trgovine gdje se ista dogodila te računom (ukoliko su ga sačuvali) kako bismo im poslali e-voucher (kupon) u iznosu od 10 eura. Dobiveni kupon će do 25.8. moći potrošiti u najbližoj trgovini Studenca- poručuju iz ovog trgovačkog lanca.