
Narativci ponovno analiziraju digitalne kampanje, ovog puta u pretkampanji za predsjedničke izbore:
"Ako pogledamo testiranje poruka i vizuala, segmentacije publike i zapravo cjelokupne optimizacije digitalnog oglašavanja, to jedino rade Ivana Kekin i Dragan Primorac jer testiraju opcije i formate. Na TikToku, sadržajno, ali i brojčano, dominira Ivana Kekin koja gradi prepoznatljivost na efektnoj kritici HDZ-a, ali i opuštenim videima o kuhanju koji je prikazuju u potpuno drugom svjetlu. Dragan Primorac za sada samo prilagođava sadržaj s ostalih društvenih mreža, a Milanović se oslanja na suradnje s influencerima i fanovima koji dijele njegov sadržaj umjesto njega. Najoriginalnija fora na TikToku do sada je guranje u prvi plan supruga Marije Selak Raspudić, Nine Raspudića, u formatu "prvog gospodina". Najveći budžet se i dalje ulaže u Meta oglašavanje" - sažeo je naš Sandro Hamzić.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....