StoryEditorOCM
DubrovnikNEVJEROJATNE PRIČE

Stanovnici pojedinih dubrovačkih kvartova muku muče s dostavom pošiljaka: pošta završi kod susjeda ili u smeću, prije dođe opomena od računa ili poštar nije ostavio ceduljicu da je bio...

Piše Bruno Lucić
16. kolovoza 2022. - 21:44

Našoj redakciji obratilo se nekoliko sugrađana koji su svjedočili problemima oko dostave pošte. Među njima su stanovnici Zlatnog potoka ili Ilijine glavice čiju poštu znaju naći susjedi, što je posebno nezgodno ako je susjed negdje otputovao ili dostava toliko kasni da najprije dođe opomena, a onda račun a upravo je kašnjenje dostave dovelo do potrebe slanja opomene. 

image
Goran Mehkek/Cropix

- Na području naselja Ilijina glavica i Zlatni potok nismo imali prigovora o uručenju pošiljaka u pogrešne poštanske kovčežiće. Takve situacije su rijetke, a na njih najviše utječe jasnoća podataka, odnosno imena i prezimena primatelja navedenih na poštanskom kovčežiću. Ime i prezime ponekad mogu biti nejasno ili nečitko navedeni, te se u u nekim slučajevima pošiljke mogu i vratiti pošiljateljima. Kolega je prošli tjedan obavio i terensku kontrolu na području Zlatnog potoka te se nitko od korisnika nije požalio na rad poštara. Želimo ovom prilikom ponovno podsjetiti korisnike da osiguraju potrebne preduvjete kako bi se dostava pošiljaka odvijala bez poteškoća: ažuriranje adresa prema svim pošiljateljima od kojih trajno ili periodično primaju pošiljke (npr. banke, javna i komunalna poduzeća, telekomunikacijska poduzeća i sl.), postavljanje kućnog kovčežića na ulazu u kuću (odnosno na ulazu u dvorište) ili na pogodnom mjestu u zgradi (ne više od prvog kata), vidljivo i pravilno isticanje prezimena na kućnom kovčežiću, ali i na zvonu (podstanari su također dužni istaknuti svoja prezimena), pojašnjavaju iz Hrvatske pošte.

Građani se žale i na to da često ne zateknu obavijest o tome da je poštar bio na njihovoj adresi, da ih nije zatekao i da pošiljku mogu preuzeti u zgradi pošte.

- Ukoliko korisnika ne zatekne na adresi ili je u pitanju pošiljka koja zbog svoje veličine ne stane u poštanski kovčežić, poštar će korisniku ostaviti obavijest o prispjeću pošiljke u poštanskom kovčežiću. Korisnik pošiljku može preuzeti u poštanskom uredu u roku od pet radnih dana, a rok počinje teći od idućeg radnog dana od ostavljanja obavijesti. Ako je primatelj aktivirao opciju zadržavanja pošiljke, tada ju može podići u roku od 30 dana. Na primjeru Grada Dubrovnika kao pošiljatelja u srpnju je vraćeno 7 posto pošiljaka od čega su gotovo sve pošiljke vraćene iz razloga jer ih primatelji nakon obavijesti o prispjeću nisu preuzeli, navode iz Hrvatske pošte.

image
Marko Miscevic/Cropix

Znalo se događati da Dubrovčani svoje pošiljke nađu u smeću, što zna izazvati hrpu problema.

- Do sada nismo imali prigovora vezanih uz ostavljanje pošte u smeću i ne bilježimo takav slučaj na području Dubrovnika. Ako imate saznanja o konkretnim slučajevima građana koji su se Vama požalili, molimo Vas, uz uvjet da imate njihovu suglasnost, da nam pošaljete konkretne informacije kako bismo odmah uputili kontrolu na to područje i konkretno Vam odgovorili. Napominjemo da na području Dubrovnika postoji više davatelja poštanskih usluga, poručuju iz Hrvatske pošte napominjući kako je naknada štete moguća, a sve o tome može se naći na stranicama Hrvatske pošte.

25. travanj 2024 06:26