
ZA GOSTUJUĆE LIJEČNIKE OPĆE BOLNICE DUBROVNIK
Grad Dubrovnik dodijelio stan na korištenje
Grad Dubrovnik predao je na korištenje stan u svom vlasništvu Općoj bolnici Dubrovnik, koja će ga koristiti za smještaj gostujućih liječnika. Prostor su danas obišli gradonačelnik Dubrovnika Mato Franković i pročelnica Upravnog odjela za gospodarenje imovinom, opće i pravne poslove Marijeta Hladilo te ravnatelj dubrovačke Opće bolnice prof. prim. dr. sc. Marijo Bekić.
‘‘Uz ostala ulaganja u zdravstvene ustanove na području Grada i na ovaj način pomažemo njihov rad, kako bismo podigli razinu zdravstvene usluge za naše građane‘‘, kazao je gradonačelnik Franković.
Riječ je o stanu u Ulici Điva Natali, površine 21 metar četvorni za kojeg je potpisan ugovor o najmu sa slobodno ugovorenom najamninom.
Dosad je gradska uprava dodijelila 10 stanova – tri za potrebe Opće bolnice, dva za Dom zdravlja, tri za Dom Maslina te po jedan za Kazalište Marina Držića i Sveučilište u Dubrovniku.
U PRODAJI DUBROVNIK PASS-a
Ostvaren novi rekord u svibnju
Gradska uprava Grada Dubrovnika u svibnju je zabilježila novi rekord u prodaji Dubrovnik Pass-a, Smart City rješenja predstavljenog prije nepunih godinu dana, ostvarivši prodaju od 42.440 komada vrijednu 1,59 milijuna eura! Dosadašnji rekord u prodaji ove zajedničke ulaznice u najznačajnije kulturne i spomeničke objekte Grada ostvaren je u rujnu prošle godine kad je zabilježen prihod od 1,3 milijuna eura.
Najveći su posjet temeljem Dubrovnik Pass-a zabilježile gradske zidine (97 posto), Knežev dvor (55 posto), Muzej Franjevačkog samostana Male braće (43 posto) te Pomorski muzej (36,7 posto), dok sve uključene atrakcije bilježe značajna povećanja broja posjetitelja.
Iako je od samog uvođenja sadržajem i cijenom bila najpovoljnije rješenje za posjet kulturnim atrakcija, projekt je svoj procvat doživio tek prošle godine kad je provedena digitalna transformacija. Uvođenjem informacijskog sustava elektronske naplate i kontrole, omogućena je jednostavnija prodaja, kupnja, očitavanje te kontrola korištenja, ekonomičnije upravljanje resursima i vremenom, kao i optimizacija marketinških aktivnosti kroz digitalnu promociju i upravljanje zajednicama.
KVALITETA ŽIVOTA
Dobavljači će za povijesnu jezgru dobiti raspored dostave
U Gradu Dubrovniku održan je novi sastanak s predstavnicima dobavljača koji obavljaju uslugu dostave poslovnim subjektima u povijesnoj jezgri, a nastavno na prethodni kada je usuglašeno da će se izraditi operativni plan kojim će se regulirati načini ulaska vozila u povijesnu jezgru.
Gradonačelnik Mato Franković izvijestio ih je da će im biti uručen točan vremenski raspored dostave kako bi se izbjeglo grupiranje vozila na Stradunu te je jasno naznačeno da će novom Odlukom o komunalnom redu biti zabranjeno korištenje paletara.
Ova Odluka stupa na snagu 12. lipnja 2023., a razdoblje prilagodbe će, sukladno postignutom dogovoru, biti mjesec dana, nakon čega neće biti moguće bilo kakvu dostavu unutar povijesne jezgre obavljati paletarom.