StoryEditorOCM
DubrovnikUdruženje obrtnika autotaksi prijevoznika Dubrovnik

Novinari, ubuduće pitajte nas, mi smo krovna organizacija! Bezobazno je davati na važnosti mediokritetima koji medijski prostor koriste za spašavanje vlastitih promašenih projekata

Piše dv
23. lipnja 2022. - 10:47

Udruženje obrtnika autotaksi prijevoznika Dubrovnik reagiralo je na tekst koji je objavljen na web portalu Dubrovačkog vjesnika na temu prometnih gužvi i ubrzanja prometa u gradu, posebice preko Pila.

- S obzirom na veći broj informacija koje su iznijele anonimne osobe koje sebe nazivaju "taksistima s Pila", kao i s obzirom na informacije koje iznose predstavnici nekih grupacija, Udruženje obrtnika autotaksi prijevoznika Dubrovnik, kao krovna organizacija koja okuplja autotaksi prijevoznike ima potrebu očitovati se o materiji prometnog rješenja na području Pila kao i na niz dezinformacija koje su se pojavile u medijima.

Prije svega općenito govoreći moramo uputiti kritiku medijima, uz napomenu, da se prilikom potrage za informacijama obrate krovnoj organizaciji, u ovom slučaju Udruženju obrtnika autotaksi prijevoznika Dubrovnik, a ne prikupljati informacije od osoba koje kriju identitet.

Svaka grupacija ima svoje predstavnike ali u tom slučaju izjave moraju davati isključivo u svoje ime ili u ime svoje grupacije.

Davati na važnosti mediokritetima koji medijski prostor koriste za promociju, odnosno za spašavanje vlastitih promašenih projekata pri čemu kritiziraju rad komunalnih i prometnih redara koji svoj izuzetno zahtjevan i složen posao obavljaju u teškim okolnostima je bezobrazno.

Ti isti mediokriteti, nisu niti dosljedni. Konačno shvačajuči potpunu beznadnost zastupanja vlastitih promašenih teza, zauzimaju dijametralno suprotni stav, " podupiru promjene", i od gorljivih kritičara gradske uprave uprave postaju "slatki" obožavatelji.

Aktiviranje semafora na Pilama značilo bi katastrofalno zakrčenje prometa kako onoga koji se odvija kolničkom trakom za motorna vozila tako i pješačkog prometa jer bi se u vrijeme dok je na semaforu crveno za pješake stvorile ogromne skupine pješaka, a što bi moglo predstavljati veliku ugrozu za sigurnost samih pješaka jer postoji značajna vjerojatnost da se netko od njih s obzirom na brojnost ne bi pridržavao propisa ili pojednostavljeno rečeno netko bi uvijek pretrčavao kroz crveno što onda remeti cjelokupan koncept i značaj samog semafora.

Osim toga, vraćanje ovlaštenja taksi prijevoznicima za vožnju niz Boninovo nespojivo je s potrebom manevarskog prostora za harmonika autobuse, pa bi se to pitanje najbolje moglo sažeti na način da glasi "ukoliko taksisti mogu niz Boninovo, možemo slobodno vratiti harmonike tamo gdje smo ih nabavili". Ovakvi prijedlozi protivni su i studijama koje je naručio i platio Grad Dubrovnik, a elaborat na 21 stranici izradio tim eminentnih prometnih stručnjaka Prometnog fakulteta u Zagrebu- poručuju iz Udruženja obrtnika autotaksi prijevoznika Dubrovnik.

22. travanj 2024 21:16