StoryEditorOCM
DubrovnikHNS: PRESSICA ZA MEDIJE

NATAŠA GABRIČEVIĆ Naši sugrađani znat će izabrati one koji će u EU parlamentu biti pravi zastupnici njihovih interesa

Piše PSD.
24. svibnja 2019. - 14:21
Kreativne industrije te smanjenje birokracije i nameta, uz zaštitu okoliša, bili su okosnica kampanje HNS-a za izbore za Europski parlament, a pokrenuta je upravo
na jugu Hrvatske.

"Iz Dubrovnika je krenula kampanja HNS-a za EU izbore pa je nekako prirodno da u Dubrovniku obilježimo i kraj kampanje. U sklopu nje obišla sam cijelu županiju, razgovarala s mnogim našim građanima i uvjerila se da su građani prepoznali novu politiku koju nude Matija Posavec i HNS" - rekla je na današnjoj konferenciji za medije predsjednica dubrovačkog HNS-a i kandidatkinja za Europski parlament Nataša Gabričević koja je ujedno podsjetila na riječi nositelja liste Matije Posavca da su građani umorni od ideoloških sukoba i ispraznih prepucavanja te da HNS nudi građanima da za njih rade dobar posao i da umjesto u prošlost, gledaju u budućnost, odnosno gdje će Hrvatska biti sutra.

"Najveći naglasak u kampanji namjerno smo stavili na smanjenje birokratizacije i nepotrebnih nameta. Puno je posla kako bi se propisi sveli na minimum, a građanima i poduzetnicima omogućilo život i poslovanje uz što manje nepotrebne papirologije. Osim pretjerane birokratizacije HNS se protivi i uvođenju novih nameta i smatramo kako treba poticati putem poreznih olakšica poduzetničke inicijative u gospodarstvu" - naglasila je Gabričević koja je potom osvrnula na kreativne industrije.

"Kreativne industrije jedan su od ključnih ciljeva za koji se želimo zalagati u Europarlamentu. Kreativna industrija je najbrže rastuća grana u svijetu i gotovo sve zemlje promišljaju o razvoju takvih industrija. A stvarna širina i potencijali Dubrovnika na tom polju možda se najbolje ogledaju u projektu „Osjetite povijest“ kojeg smo mi u dubrovačkom HNS-u predstavili javnosti u siječnju ove godine. U Dubrovačko-neretvanskoj županiji imamo stotine obrta i udruga koje djeluju u područjima zanata, kulture i umjetnosti, uključujući i medije te im moramo omogućiti da se izbore za što veći dio ovih novaca. Imamo sve predispozicije da postanemo lider na ovom polju, samo trebamo olakšati put kroz birokraciju te omogućiti razvoj potencijala i kroz druge aspekte" - rekla je kandidatkinja HNS-a, a kao posljednju, ali nipošto najmanje bitnu, točku kampanje istaknula zaštitu okoliša.

"Kada pričamo zaštiti okoliša najviše mislimo na kvalitetu zraka, gospodarenje otpadom, kakvoću voda, a konkretno u Dubrovniku svakako je važno čim prije realizirati čitav niz projekata i aktivnosti te znatno nadograditi komunalnu i okolišnu infrastrukturu kako bi i generacije koje dolaze doživjele čisto more, vodu, zrak ili okusile malostonsku kamenicu. Mi na jugu smo od davnina bili proeuropski nastrojeni i znali iskoristiti prednosti diplomatskih i gospodarskih veza koje nam je takav status donosio. Dubrovačka republika je u europske prijestolnice i šire slala svoje emisare i mislim da se ta tradicija uvažavanja i razumijevanja održala sve do danas. Stoga sam sigurna da će naši sugrađani znati izabrati one koji će u EU parlamentu biti pravi zastupnici njihovih interesa" - završno je istaknula Nataša Gabričević, zahvalivši medijima na korektnom praćenju kampanje, ali i ostalim učesnicima na pristojnoj i uglađenoj komunikaciji kakva i dolikuje Dubrovniku te je pozvala sve građanke i građane da izađu na izbore u nedjelju i zaokruže listu broj 11.
17. travanj 2024 01:35