StoryEditor
DubrovnikNOVA NORMALA |

KOMUNALNI REDARI - ČUVARI RAZMAKA Zasad mjere udaljenost između stolova, na ljeto bi mogli i između šugamana

Piše Gabrijela Bijelić
25. svibnja 2020. - 07:25
Komunalni redari u vrijeme epidemije koronavirusa proširili su djelokrug i na mjerenje razmaka među stolovima u lokalimaBožo Radić /Hanza Media
Da živimo u 'staroj normali', u ovo doba bismo dubrovačke komunalne redare spominjali po sezonskim zaduženjima poput sankcioniranja oskudno odjevenih turista u šetnji Stradunom, nepropisnog isticanja reklama unutar zidina ili pretjeranog zadiranja u prostor vanjskih stolova kafića i restorana.

Zbog sveprisutne pandemije ove godine je slika umnogome drugačija, pa tako i opis poslova Komunalnog redarstva. Mediji su već izvijestili kako ih u sezoni kupanja, na gradskim plažama čekaju sasvim novi zadaci. Točnije, povremeno bi, uz vlasnike i koncesionare kupališta, gradove ili hotele trebali uskakati, odnosno brinuti da ne dođe do bliskog kontakta među kupačima, ručnikom do ručnika, ležaljkom do ležaljke, jer virus nikad ne spava...

image
Komunalni redari u vrijeme epidemije koronavirusa proširili su djelokrug i na mjerenje razmaka među stolovima u lokalima
Božo Radić /Hanza Media


Je li poznat popis novih ljetnih zaduženja komunalnih redara, raspitali smo se u dubrovačkoj gradskoj upravi:

- Još nema službene obavijesti niti uputa o angažmanu komunalnih redara tijekom kupališne sezone, odnosno na samim plažama, ali ako službena odluka bude donesena, komunalni redari će postupati sukladno tome i nadzirati pridržavanje propisanih epidemioloških mjera, poglavito socijalne distance na javnim plažama na administrativnom području Grada, odnosno plažama koje nisu pod koncesijom – ističu iz Grada Dubrovnika i otkrivaju kakve je dodatne zadatke pred Komunalno redarstvo od početka ovog tjedna postavila treća faza popuštanja epidemioloških mjera.

image
I četveronožni ljubimci su pod prismotrom
Božo Radić/Hanza Media


- Zaduženja službenika Odsjeka za komunalno redarstvo, a u vezi pandemije Covida-19, uključuju provođenje nadzora rada ugostiteljskih, trgovačkih i svih onih objekata koji su započeli s radom. Nadzire se pridržavanje socijalne distance korisnika objekata te se posljedično upozoravaju vlasnici ili odgovorne osobe u objektima o eventualnim kršenjima preporučenih mjera zaštite – objašnjavaju nam iz dubrovačke gradske uprave.

A kako stoji s uobičajenim aktivnostima Komunalnog redarstva, odvijaju li se one uobičajenom dinamikom? Navedimo samo učestale prijave građana o nepropisnom odlaganju krupnog otpada, probleme s gradilištima, psećim izmetom itd... Iz Grada Dubrovnika kažu kako epidemija nije utjecala na opseg 'starih' poslova te da se oni odvijaju bez zastoja.

image
Komunalni redari Stijepo Kukuljica i Jakov Blašković
Božo Radić/Hanza Media


S obzirom na pojačanu dinamiku posla u 'novoj normali', trebaju li Komunalnom redarstvu i određena pojačanja, imaju li dovoljno zaposlenih, razmišlja li se o sezonskim popunama i kako su na terenu raspoređeni pripadnici službe?

- Odsjek komunalnog redarstva zapošljava 12 redara, što je dostatno za primarno pokrivanje tekućih poslova te neće biti potrebe za sezonskim kadrom. Redari su raspoređeni u tri grupe, rade u dvije smjene, te svaka grupa obavlja poslove iz svoga djelokruga rada – rastumačili su iz gradske uprave.

Za napomenuti je da je Komunalno redarstvo Grada Dubrovnika od početka veljače građanima dostupno i na Facebooku.
Putem te društvene mreže Dubrovčani mogu kontaktirati komunalce prijavom, prijedlogom ili kritikama, porukama, komentarima i prijedlozima, a mogu slati i e-mail poruke na Komunalno redarstvo Grada Dubrovnika (link –www.facebook.com/komunalno.redarstvo).
loading...

Izdvojeno

13. kolovoz 2020 05:19