StoryEditorOCM
DubrovnikČekali ste mjesecima, ispričavamo se, evo sad ćemo

Kompliciran je to šaht, posebnih je dimenzija i poklopac treba ručno izraditi; pipav je to i zafrkan posao, lako je Japancima napravit‘ autocestu za 6 dana!

Piše Dubravka Marjanović Ladašić
27. listopada 2022. - 12:24

Kako to u nas već biva, prije će na vrbi rodit‘ grožđe nego što će se jednostavno riješit‘ problem s jednim običnim, vulgaris oliti ordinary šahtom. Da priču kojim slučajem poprate Japanci - koji autocestu razorenu u jakom potresu naprave za 6 dana - točno bi se iskidali od smijeha.

Ipak je jedan šaht u usporedbi s nekom tamo japanskom autocestom čista znanstvena fantastika, jer evo su prošla tri mjeseca, a on još zjapi poluotvoren, a betonskim poklopcem koji samo što se nije dokraja urušio, pa možda i povukao kakvog neopreznog prolaznika za sobom. Za nevolju, nalazi se baš u jednoj od prometnijih ulica oko spomeničke jezgre, koja od javne garaže vodi do Grada, pa njome, posebno ljeti, prolazi na stotine stranaca.

Sve što je Hrvatski Telekom, u čijoj je nadležnosti ovaj ‘svemirski‘ šaht, u ova tri mjeseca napravio jest da ga je nevješto ogradio. Šarmantna stara dubrovačka ulica dobila je zadivljujuću instalaciju oko koje je u međuvremenu naraslo par grmića raznog korova kao ironični dokaz dugotrajne korporativne nebrige za potrošača. 

Još 19. kolovoza javili su iz Grada Dubrovnika da je, ‘sukladno nalogu Upravnog odjela za komunalne djelatnosti, promet i mjesnu samoupravu, Hrvatski Telekom d.d. osigurao prostor oko oštećenog betonskog poklopca šahta u Ulici Zrinsko-Frankopanskoj u neposrednoj blizini stare gradske jezgre‘.

- Naime, riječ je o šahtu u nadležnosti teleoperatera, a isti se obvezao početkom sljedećeg tjedna postaviti zamjenski poklopac čime će ulica ponovno biti sigurna za prolaz pješaka - javili su tada iz Grada.

U međuvremenu je prošlo puno više od jednog tjedna, pa smo HT-u poslali upit je li ovo običajeni način njihovog poslovanja, jesu li toliko organizacijski onemoćali ili ih jednostavno nije briga da se ovakva stvar ne može mjesecima popraviti u jednoj od najprometnijih ulica blizu stare gradske jezgre Dubrovnika?

Odgovor iz HT je brzo stigao, s pobližim objašnjenjem zašto se kod nas jedan šaht - kojeg u dopisu nazivaju zdencem - mjesecima ne može popraviti:

- Obavještavamo vas kako će popravak poklopca zdenca biti u potpunosti realiziran tijekom ovoga tjedna. Djelatnici HT-a su odmah po dojavi o oštećenju izašli na teren s ciljem utvrđivanja stanja i pokretanja sanacije. Nažalost, budući da je riječ o nestandardnom zdencu, sanacija nije mogla biti realizirana redovnim putem. Naime, radi posebnih dimenzija i modela ugradnje nije bilo moguće nabaviti poklopce redovnim procedurama već ih bilo potrebno ručno izraditi u posebnoj radionici. Ručna izrada je zahtijevala dodatno vrijeme što je uzrokovalo dulje čekanje na sanaciju.

- Ispričavamo se radi neugodnosti i duljeg čekanja na sanaciju - javljaju iz Odjela za korporativne komunikacije Hrvatskog Telekoma.

‘Poštar uvijek zvoni dvaput‘

Na naš upit o daljnjim postupcima prema HT-u zbog propalog poklopca šahta, stigao nam je odgovor komunalnog redara:

- Komunalni redar je izdao rješenje za sanaciju predmetnoga šahta u ulici Zrinsko-Frankopanskoj dana 11. listopada 2022. godine da u roku od 15, (petnaest) dana od primitka rješenja saniraju istog. Povratnicu rješenja još nisam zaprimio - obavijestio nas je komunalni redar Miro Plenković.

20. travanj 2024 01:40