
Za vozače u Dubrovniku dan je počeo u kolonama. To nije neko čudo u našem Gradu, ali ove danas su malo duže nego inače, slične onima u sezoni. Naime, zbog asfaltiranja ulice Vladimira Nazora, naime, promet je zatvoren tom dionicom, a kolone su se odužile iz oba smjera kojima se ulazi u Grad. Policija je preusmjeravala promet preko ulice Andrije Hebranga, ali gužva zato nije ništa manja. Dapače.
Tako će biti sve do 18 sati, dokad je najavljeno da će promet biti zatvoren zbog asfaltiranja. Grad Dubrovnik jučer je dao obavijest kako će zbog radova, za koje je izvođač radova prikupio potrebne suglasnosti Grada Dubrovnika danas, od 8 do 18 sati za promet biti zatvorena ulica Vladimira Nazora i to na potezu od Splitskog puta do križanja Ilijina glavica.
Kolone do vidikovca, zbog asfaltiranja kraj Vodovoda dio prometa preusmjerava se kroz Šipčine
IZ MOKOŠICE VIŠE OD URU VREMENA
Prošetali smo malo poslovnim središtem Gruža i pitali Dubrovčane što kažu na činjenicu da se za asfaltiranje važne prometne dionice izabrao radni dan, iako je poznato da se asfaltirati može i noću te vikendom, kada je promet manje intenzivan?
Evo što je rekao Mišo Mesulić:
- Iz Mokošice do Gruža vozio sam uru i pet minuta. Auto sam ostavio tu na parkingu. Jedva sam našao mjesto. To su kolone... Doma ću nekako okolo – planira.
- Nema teorije za manje od ure doći do Gruža, a kamoli do Mokošice, a tako i do Župe – dodaje.
- Mislim da je ovo pitanje struke, ja nisam tu kvalificirana – kratko je rekla naša sugrađanka Anita Konjuh.
NAJBOLJE JE PJEŠKE
- Došao sam pješke iz doma s Kuneja. Lako je meni doći na posao u Gruž – rekao nam je Vlado Vukoja. Najčešće ide pješke, auto gotovo ne koristi. I danas je došao pješke jer je znao da će, kako je bilo najavljeno, promet jednim dijelom Grada biti zatvoren.
- Čim se jedna ulica u nas blokira, negdje drugo nastane prometni ‘čep‘. Takav je Grad, puno je jednosmjernih ulica, vrlo malo dvosmjernih. Ne razumijem ljude s Montovjerne koji u Gruž dolaze autom. Najbolje je ići pješke – predlaže. – Zdravo je, ne tražiš parking i ne plaćaš parking kazne.
Grgo Pavlović kaže da se asfaltirati moglo i u nedjelju ujutro.
- Navikli smo na kolone. Vozimo se autom, čekamo, trubimo i gužvamo se – dodaje s osmijehom. – U drugim gradovima se nešto radi na infrastrukturi, a u nas skoro ništa. Imamo preizgrađenost, a infrastrukturu od prije 60 godina. Treba ići u podzemlje. Svi svjetski gradovi tako rješavaju promet, a Dubrovnik ima idealnu mogućnost jer leži na kamenu, za razliku od Zagreba gdje je zemlja i puno je teže, a i više košta – govori.
GUŽVE I MOTOR
- Vidio sam da nešto rade i u nedjelju navečer, cijelu noć su nešto radili – rekao nam je Emir Džanković. U Gruž je došao pješke jer živi blizu.
- Jučer su na terenu već bile mašine za asfaltiranje, ali padala je kiša pa nisu mogli. Moramo se malo strpjeti da bi se napravilo – iznosi svoje mišljenje.
Dean Tošović danas nije čekao u kolonama jer se po Gradu uglavnom kreće vozeći motocikl.
- Izbjegao sam gužve. Najčešće sam na motoru, tako mi je najlakše – zaključio je posljednji sugovornik u našoj reportaži radnog naziva ‘svakog tjedna kolona jedna‘.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....